Mountain Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 God ettermiddag Har hørt at det fins en video som noen har laga, der de har samla alle cutscenene i Metal Gear Solid spillene fram til nå, for å få med seg historien. Ja jeg vet at jeg kan kjøpe spillene, men de er ikke lette å få tak i. Jeg kan huske at en her på forumet skrev noe om at han hadde sett den. Og oppfordra de som ikke hadde spillt spillene til å se den, eller noe sånn. Jeg har veldig lyst å se den. Har prøvd google, men ingen lykke der. Finner den ikke, er ikke sikker på hva den heter heller. Er det noen som vet hvor jeg kan den laste filmen ned (lovlig), eller se den over internett kanskje? Isåfall ville jeg vært veldig takknemlig. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) www.stage6.com søk: MGS movie du finner mange filmer der. Noen som har lakt ut en full video av MGS, MGS2 og MGS3 du finner også noen filmer om storien der også... Streaming såklart, men du må ha divx. Anbefaler de på det varmeste. PS: Du må ha divx, liten download, god kvalitet på filmene! Endret 11. februar 2008 av Red_Sun Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Metal Gear Solid 1 Metal Gear Solid 2 Metal Gear Solid 3 Håper det er det du søker etter Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Metal Gear Solid 1Metal Gear Solid 2 Metal Gear Solid 3 Håper det er det du søker etter Kan anbefale disse. Her får du se gjennom HELE spillet. Han utelater kun overflødig gameplay som ikke trengs å se. Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 For ikke å snakke om at han tar med mye Codec snakk, som de fleste av oss ikke har hørt engang. Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Er det nokon som kan fortelle kort om kva spela handlar om? Slik eg slepper å sjå gjennom alle dei klippa Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Wikipedia har en artikkel om Metal Gear Solid. Ellers kan man også laste ned alle filmene i avi format med torrents på The Pirate Bay (Stor fil på over 6 gig, tar over 12 timer å se hele) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå