Gå til innhold

Hvor lett er det å få solgt en LCD TV?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke TV-en, men jeg vurderte om jeg skulle kjøpe denne TV-en inkludert en PS3 for 8750kr hos Amentio. Eneste som er dumt er at jeg ikke trenger TV-en. Jeg tenkte derfor at jeg ville finne ut om det var mulig å få solgt den for så å sitte igjen med en PS3 som er litt billigere enn normalt. Jeg har vel funnet ut at dette ikke er så lett, men hva tror du jeg kunne ha solgt TV-en for?

Endret av Kake24
Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke kjøpt pakken for å selge TVen videre ihvertfall. PS3en kunne du nok fått solgt videre for tre lapper, men det er jo litt mer gambling med TVen.

Har selv bestilt denne pakken, og lurer på hvor lang tid det skal ta før jeg får den levert. Amentio har satt status som "sendt" på tirsdag, og i går fikk jeg telefon fra Schenker om at de hadde en levering til meg. Så jeg satt forventninsfull og ventet på TV og PS3 fra kl fire til åtte. Da de endelig kom, var det bare salt til såret; en konvolutt med de to HDMI-kablene jeg hadde bestilt. :ermm: WTF?

Det var jo uslåelig pris på denne pakken, men maken til møkkaservice skal du lete lenge etter. Ikke er det noe svar å få på mail heller.

Skal oppdatere denne posten så snart jeg evt. mottar resten av varene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...