Kake24 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Vil det være lett å få solgt en ny 37" LCD TV (en Sony KDL37P3000K) hvis jeg legger den ut for salg på f.eks finn.no? Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Kommer vel helt an på hvor mye du ønsker å få for den. Pantera Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Er jo bare en måte og finne ut det på, og det er jo og prøve. Men du må nok godt ned i pris i forhold til nypris selv om tv'en er av nyere dato. Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Jeg har ikke TV-en, men jeg vurderte om jeg skulle kjøpe denne TV-en inkludert en PS3 for 8750kr hos Amentio. Eneste som er dumt er at jeg ikke trenger TV-en. Jeg tenkte derfor at jeg ville finne ut om det var mulig å få solgt den for så å sitte igjen med en PS3 som er litt billigere enn normalt. Jeg har vel funnet ut at dette ikke er så lett, men hva tror du jeg kunne ha solgt TV-en for? Endret 11. februar 2008 av Kake24 Lenke til kommentar
hkrangas Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Jeg hadde ikke kjøpt pakken for å selge TVen videre ihvertfall. PS3en kunne du nok fått solgt videre for tre lapper, men det er jo litt mer gambling med TVen. Har selv bestilt denne pakken, og lurer på hvor lang tid det skal ta før jeg får den levert. Amentio har satt status som "sendt" på tirsdag, og i går fikk jeg telefon fra Schenker om at de hadde en levering til meg. Så jeg satt forventninsfull og ventet på TV og PS3 fra kl fire til åtte. Da de endelig kom, var det bare salt til såret; en konvolutt med de to HDMI-kablene jeg hadde bestilt. WTF? Det var jo uslåelig pris på denne pakken, men maken til møkkaservice skal du lete lenge etter. Ikke er det noe svar å få på mail heller. Skal oppdatere denne posten så snart jeg evt. mottar resten av varene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå