Oter Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 jeg kjøpte et 32" sony wega(vanlig bilderørs tv)for et par år siden,kjøpte bilderørs tv pga at lcd tv til under 10k ikke var bra nok da. tv`n jeg kjøpte var utstillingsmodel,og siste de hadde igjen av den typen,den fikk jeg faktisk til halv pris av hva den egentlig kostet,dette var på elkjøp Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Det kan ha litt å gjøre med at CRT var på rask vei ut og det var i butikkens interesse å selge ut disse så fort som mulig . Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Har kjøpt noen utstillingsmodeller og B- varer opp igjenom tidene. Konklusjonen er nok at disse har ikke noe mer eller mindre feil enn andre varer. Det som er fordel med disse varene er at man ofte får varen billigere. Men det skal også sies at hvis jeg skal kjøpe en utstillingsmodell elle B- vare så skal jeg ha avslag i prisen også siden det har vært en utstillingsmodell osv. Lenke til kommentar
Ingevel Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Foreldrene mine kjøpte en 22" Benq skjerm til brodern til Jul, dette var en utstillingsmodell, jeg spurte om de fikk avslag, siden den hadde vært utstillt, fikk nesten sjokk når de sa at de fikk med Forsikring på ett år eller noe(Sånn lure greier de butikkansatte alltid skal prakke på deg) Hva i svarte skal man med forsikring når Elkjøp har 2års garanti + 5års reklamasjon?? Det er det jeg sier, at de som jobber på Elkjøp er en gjeng med fjortiser som ikke har ett fnugg av peiling, sånn er det her i hvertfall (Elkjøp Bømlo) dette var ikkje bra.. mvh annsatt på elkjøp bømlo. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Foreldrene mine kjøpte en 22" Benq skjerm til brodern til Jul, dette var en utstillingsmodell, jeg spurte om de fikk avslag, siden den hadde vært utstillt, fikk nesten sjokk når de sa at de fikk med Forsikring på ett år eller noe(Sånn lure greier de butikkansatte alltid skal prakke på deg) Hva i svarte skal man med forsikring når Elkjøp har 2års garanti + 5års reklamasjon?? Det er det jeg sier, at de som jobber på Elkjøp er en gjeng med fjortiser som ikke har ett fnugg av peiling, sånn er det her i hvertfall (Elkjøp Bømlo) dette var ikkje bra.. mvh annsatt på elkjøp bømlo. Var ikke deg jeg refererte til Inge, tenkte på de som var der før du begynnte, har ikke handlet på Elkjøp på lange tider, skal jeg ha tak i noe så finner jeg det som regel billigst på nettet. Hvem som jobber der nå er ikke jeg oppdatert om egentlig. Kan også nevne en vaskemaskin vi har som gikk i stykker, det tok vel ca 6 uker før den var i orden igjen, Reperatøren kom og åpnet hele maskinen, fant ut at det det var en rem som var gåen, så reperatøren forlot maskinen i 1000 deler, mens jeg måtte purre på han flere ganger, etter 4-5 uker fikk vi lånt en vaskemaskin hos Elkjøp. En annen gang jeg var innom skulle jeg ha en F-konnektor til ca 20,- tok ve en halvtime før noen gadd å komme til kassen sånn at jeg fikk betale. Jeg har også mange flere dårlige erfaringer, så alt i alt har jeg ikke så mye til overs for Elkjøp og deres Salgspolitikk. Lenke til kommentar
Ingevel Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Foreldrene mine kjøpte en 22" Benq skjerm til brodern til Jul, dette var en utstillingsmodell, jeg spurte om de fikk avslag, siden den hadde vært utstillt, fikk nesten sjokk når de sa at de fikk med Forsikring på ett år eller noe(Sånn lure greier de butikkansatte alltid skal prakke på deg) Hva i svarte skal man med forsikring når Elkjøp har 2års garanti + 5års reklamasjon?? Det er det jeg sier, at de som jobber på Elkjøp er en gjeng med fjortiser som ikke har ett fnugg av peiling, sånn er det her i hvertfall (Elkjøp Bømlo) dette var ikkje bra.. mvh annsatt på elkjøp bømlo. Var ikke deg jeg refererte til Inge, tenkte på de som var der før du begynnte, har ikke handlet på Elkjøp på lange tider, skal jeg ha tak i noe så finner jeg det som regel billigst på nettet. Hvem som jobber der nå er ikke jeg oppdatert om egentlig. Kan også nevne en vaskemaskin vi har som gikk i stykker, det tok vel ca 6 uker før den var i orden igjen, Reperatøren kom og åpnet hele maskinen, fant ut at det det var en rem som var gåen, så reperatøren forlot maskinen i 1000 deler, mens jeg måtte purre på han flere ganger, etter 4-5 uker fikk vi lånt en vaskemaskin hos Elkjøp. En annen gang jeg var innom skulle jeg ha en F-konnektor til ca 20,- tok ve en halvtime før noen gadd å komme til kassen sånn at jeg fikk betale. Jeg har også mange flere dårlige erfaringer, så alt i alt har jeg ikke så mye til overs for Elkjøp og deres Salgspolitikk. liker ikkje at folke meiner vi har dårlig service, kan vere det stemmer men EG prøver alt eg kan å ordne opp i det... bare gi oss ros elle ris... Endret 17. februar 2008 av [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå