Konstabel Snabel Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Tror ikke jeg ville ha tatt sjansen i alle fall... Lenke til kommentar
companyofheroes15 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 hei jeg lurer på en ting går det ann å få måndes linser til en som har pluss 10 på begge øyene sånn som stakkars meg? bruker dags linser nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Det må du nesten spørre optikeren din om. Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hmms, jeg skal inn i August og bruker briller atm (Har ikke linser), hvordan er det med briller i army'n ? Er det hat hver eneste dag ettersom de blir møkkete osv? er linser et "must", evnt ta laseroperasjon ? Lenke til kommentar
trøls Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Er det hat hver eneste dag ettersom de blir møkkete osv? er linser et "must", evnt ta laseroperasjon ? Ja og nei, henholdsvis. Men hvis du får en god, grønn tjeneste, kan du vel regne med at brillene knuser minst én gang i løpet av året. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå