Leffsa Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Det er mulig dette er en feilpost, og at det skulle blitt postet under noe annet som har med film, men siden tråden henviser til all diskusjon rundt lyd, tok jeg sjansen her. Jeg skal hjelpe noen med lydeffekter til en film, og trenger da latter. Alle her har sett en amerikansk komiserie, som Friends eller That70 Show. Jeg trenger latter, som gjerne er fyldig med mange morsomme lattere. All hjelp er god. Jeg trenger også en lyd for et "ordspill". Jeg er ikke sikker på om dere skjønner hva jeg mener med dette, men de som har hørt dette, kan hende skjønner hva jeg mener. Det er en lyd bestående av 3-4 trommeslag, "dang-dang - diishshh!" på en måte Det er den lyden som blir spilt av når et ordspill blir sagt, som f.eks. "Har du hørt om den nyeste LSD- TVen som er ADHD- Ready?". Veldig fint om folk kunne linke til nedlastbare eksemplarer på dette så fort som mulig. Har litt dårlig tid på meg, skjønner dere. Takktakk =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå