Eriqo Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Hei! Sliter med en ting på Oblivion -Hvor får jeg tak i Lockpicks? (dirker) Noen smeder har det, men de har bare 1 osv. Jeg trenger et stort antall. Where do i get this? Endret 11. februar 2008 av Eriqo Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Finner dem ofte i dungeons i kasser, tønner o.l. EDIT: Og er du med i Thieves Guild så kan du kjøpe dem fra helere. Endret 11. februar 2008 av Arthas Lenke til kommentar
Oxidia Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 enkelte av folka i thiefs guild selger så mange du måtte ønske.. husker ikke navnet på dem, men den byen lengst oppe til venstre på kartet blant annet Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Eventuelt bli med i Thief guilden. (eller hva nå de tyvene kalte seg) edit: noen sekunder for sen der. Endret 11. februar 2008 av andrull Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Ved hovedinngangen/porten til hovedstaden (Imperial City) så tar du til venstre og følger muren et stykke på utsiden, du passerer da altså bak stallen. Et lite stykke i den retningen så står den en gubbe ved muren som selger lockpicks og andre thief ting. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Ved hovedinngangen/porten til hovedstaden (Imperial City) så tar du til venstre og følger muren et stykke på utsiden, du passerer da altså bak stallen. Et lite stykke i den retningen så står den en gubbe ved muren som selger lockpicks og andre thief ting. Må vel ffrøst være med i theif guild for at han skal stå der? Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) det beste er å bli level 10, så kan du gjøre et shrine-quest fra en statue som heter "nocturnal" eller no, hvor du får skeleton key i belønning, en lockpick som aldri går i stykker. Endret 11. februar 2008 av Backspace_89 Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 Flott! Da har jeg stinn Lockpicks! Men jeg har egentlig ikke skjønt det dirke systemet. Jeg klarer jo ikke dytte alle de greiene opp, før den går ned igjen? Og tar jeg autoattempt, på hard så knekker de bare. :S :S Lenke til kommentar
Tomne Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Flott!Da har jeg stinn Lockpicks! Men jeg har egentlig ikke skjønt det dirke systemet. Jeg klarer jo ikke dytte alle de greiene opp, før den går ned igjen? Og tar jeg autoattempt, på hard så knekker de bare. :S :S Du må trykke for hver enkelt du får opp, slik at den fester seg... mener å huske at det er A du trykker (correct me if im wrong)... bare vent til du hører et annerledes klikk, så må du time trykkingen riktig... da vil hver pinne feste seg oppe. dumt skrevet, men håper du skjønner Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 Du må trykke for hver enkelt du får opp, slik at den fester seg... mener å huske at det er A du trykker (correct me if im wrong)... bare vent til du hører et annerledes klikk, så må du time trykkingen riktig... da vil hver pinne feste seg oppe. dumt skrevet, men håper du skjønner Got it! Takker for alle svar! Lenke til kommentar
DeathBabe Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Men det som er smart er å trykkee den saken opp et par ganger først. Også noen ganger så detter den ned fortere enn andre ganger. Så dytt den greia opp en eller to ganger først, også prøver du å få den til å feste seg. Det er ihvertfall det jeg gjør Det er litt vanskelig i starten, men etter litt trening går det bra. Så kan du kjøpe spells til å åpne dem opp også. Men da må du være god med magi. Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg har en regel på at jeg alltid velger en gang etter at den har gått veldig kjapt opp. Funker stort sett bestandig, veldig uvanlig med to raske etter hverandre. Ikke for å være pirkete, men burde ikke denne ligge på Elder Scrolls-delen av forumet? Lenke til kommentar
DeathBabe Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Ja, det samme gjør jeg. Med den metoden kan man åpne Very Hard på 'First Try' Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Lockpicks ble etterhvert helt unødvendig for mitt vedkommende siden jeg lagde en spell som tok alt av låser. Kostet litt spenn å lage, men definitivt verdt det. Lenke til kommentar
DeathBabe Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Lockpicks ble etterhvert helt unødvendig for mitt vedkommende siden jeg lagde en spell som tok alt av låser. Kostet litt spenn å lage, men definitivt verdt det. Ja, jeg vet. Men det er kanskje ikke vits på Easy-locksene? Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Lockpicks ble etterhvert helt unødvendig for mitt vedkommende siden jeg lagde en spell som tok alt av låser. Kostet litt spenn å lage, men definitivt verdt det. Ja, jeg vet. Men det er kanskje ikke vits på Easy-locksene? Nei, vits er det kanskje ikke siden de er såpass kjappe å ta, men siden den var mappet som quick item så brukte jeg spellen konsekvent. Gikk rimelig lei av å dirke låser etter kort tid. Lenke til kommentar
xstian Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Det beste tipset jeg kan gi er å skaffe den skeleton key'en så slipper man å tenke mer på dirking... Et quest som man får på et eller annet shrine... help me out guise Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Var et shrine i nærheten av burma eller noe i den duren, om jeg ikke husker helt feil. (eller burma blir kanskje litt feil, da jeg tror å huske at det var opp på fjellet nord-øst for burma) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå