Benbjo Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Så hvis hun hadde funnet seg noe annet så hadde hun dratt med dem? Og dere er sammen? Du vet jo nå at hun vil være utro så fort sjansen byr seg. Hvorfor gidder du? Hadde dama sagt noe sånt til meg hadde jeg blitt fly forbannet. Det er ikke tilgivelig for fem flate øre. Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Så hvis hun hadde funnet seg noe annet så hadde hun dratt med dem? Og dere er sammen? Du vet jo nå at hun vil være utro så fort sjansen byr seg. Hvorfor gidder du? Hadde dama sagt noe sånt til meg hadde jeg blitt fly forbannet. Det er ikke tilgivelig for fem flate øre. Tja, er så kjedelig å være singel, så greit mens jeg leter etter noen andre. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Garantert at hun hadde blitt sur om du pratet med andre, ev rotet hvis hun så på. Så ikke la henne gjøre det. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Hadde jeg vært deg hadde jeg brukt henne, men ikke ofret på henne noen følelser.. Grei "deal" det da, at man har hverandre å ha det gøy med når man kjeder seg... synes du ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå