MrQuote-on-Quote Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hva mener damer når de helst vil danse med andre enn deg på byen? Er de ute etter å sjekke opp andre? Har skjedd med meg med to forskjellige damer nå, at de sier jeg ikke danser så bra (men jeg mener da at jeg ikke danser så dårlig, det nekter jeg å tro), og så danser de med alle de "kule" (de som ser mest ut som de er interessert i o.n.s.) på dansegulvet. På vei hjem later de som ingenting, snakker om hvor sleske de de danset med var osv. Jeg liker svært lite å se damen jeg er ute med bli tatt på av andre menn på den måten det ofte foregår på dansegulvet. Burde jeg føle meg ukomfortabel med dette eller bør jeg akseptere/tolerere dette? Føler meg som en nødløsning som de kan gå hjem med når de ikke klarer å plukke opp andre. Men det kan jo hende at de ikke legger så mye i dansingen? Lenke til kommentar
jahas Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Du burde vel strengt tatt ta et hint Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg likte ikke så godt å danse med en eks av meg fordi han var ikke noe særlig på dansegulvet. Så jeg foretrakk egentlig å danse med andre, uten at jeg var int. i de av den grunn. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg er en typisk slik som er dårlig å danse, men som likevel får jenter til å danse med meg. Mulig jeg er en av dem som ser ut som en ONS uten at jeg noen gang har gått inn for det. Do the electric boogie. Sikker vinner. Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg likte ikke så godt å danse med en eks av meg fordi han var ikke noe særlig på dansegulvet. Så jeg foretrakk egentlig å danse med andre, uten at jeg var int. i de av den grunn. Hm. Det er dette hun sier da, men jeg har hørt av andre damer at de synes jeg er kjempegod til å danse. Kanskje hun bare foretrekker en annen dansestil? Forvirret. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hm. Det er dette hun sier da, men jeg har hørt av andre damer at de synes jeg er kjempegod til å danse. Kanskje hun bare foretrekker en annen dansestil? Forvirret. Det kan jo hende. Hvis det ikke er andre ting i forholdet som gjør at ting skurrer, så tror jeg ikke du skal legge så mye i det. Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 nå er jeg ikke så mye ute på byen av den grunn at det som regel er stengt for oss under 18. men er jo noen revyfester og slikt ute å går. Dama mi dansa med meg, men også andre, noe jeg i og for seg syntes er helt greit. men så var det jo noen sleske som også var over 18 der inne med bare en ting i tankene, ba dem pent gå vekk og det gjorde de. nå¨er jeg ikke liten av meg, og de tjener ingen ting på å begynne å sloss. jeg truer dem ikke vekk, men hvis de ypper med bråk så flytter ikke jeg meg.. syntes ikke du skal ta det personlig at hun danser med andre. De prøver ikke å gjøre deg litt sjalu da? sånn litt off-topic, men alikevel litt i temaet. hva er greit å bli sjalu på når det gjelder sånn her oppførsel? jeg blir lite sjalu, av den grunn jeg kan være en apatisk jævel til tider, men når jeg så disse eldre kaute guttene så ble jeg liksom mer irritert enn sjalu. Jeg føler hun prøvde å gjøre meg småsjalu og mislyktes, og hun vil jo seff ikke inrømme noe når jeg spør da:!: Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Syns ikke gutter bør ta dette så veldig høytidelig.. Jeg danser heller med andre gutter enn kjæresten, fordi de er som regel dobbelt så flink til å danse. Dessuten må det jo være lov å gjøre noe? Man kan ikke holde seg til en fast person med alt man gjør? Hvis jeg drar på shopping går jeg med vennindene, trening - kompis, dansing på byen - en random som har rytme Kjæresten skal man jo være med lenge uansett.. Det er ikke en SÅ big deal! Jentene legger som oftes ikke så mye i det, og dermed burde gutta ha litt tillitt til at hun ikke kommer til å være utro. Relax.. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Syns ikke gutter bør ta dette så veldig høytidelig.. Jeg danser heller med andre gutter enn kjæresten, fordi de er som regel dobbelt så flink til å danse. Dessuten må det jo være lov å gjøre noe? Man kan ikke holde seg til en fast person med alt man gjør? Hvis jeg drar på shopping går jeg med vennindene, trening - kompis, dansing på byen - en random som har rytme Kjæresten skal man jo være med lenge uansett.. Det er ikke en SÅ big deal! Jentene legger som oftes ikke så mye i det, og dermed burde gutta ha litt tillitt til at hun ikke kommer til å være utro. Relax.. Uansett om typen ikke er helt "helt" til å danse, så behøver ikke damen å styre til andre mannfolk fordi de har bedre rytme på dansegulvet. Hadde jeg stått på dansegulvet med fruen å hun har snudd seg til en annen man fordi han hadde bedre rytme en meg, hadde jeg blitt fornærmet og kansje til og med sjalu. Men er mannen OK med det er det ikke noe i veien med det. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg danser dirty med jenter på dansegulvet på byen, hensikten min er vel krystall klar. Dessuten er det faktisk gøy, selv om man har en hensikt ved det. Favoritten er helt klart når dama grinder meg. Jeg har opplevd jenter som har type på byen, eneste kjipe med dette er når dette typen ser at dama grinder deg, da kan det fort bli bråk sure blir de i alle fall. Tullinger, burde ikke ta med dama på byen om saken er sånn. Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 *snip* Uansett om typen ikke er helt "helt" til å danse, så behøver ikke damen å styre til andre mannfolk fordi de har bedre rytme på dansegulvet. Hadde jeg stått på dansegulvet med fruen å hun har snudd seg til en annen man fordi han hadde bedre rytme en meg, hadde jeg blitt fornærmet og kansje til og med sjalu. Men er mannen OK med det er det ikke noe i veien med det. Samme her.. Hadde vi vært på dansegolvet, og dama snudd seg fra meg, og deretter danset med en annen, som visstnok hadde litt mer rytme enn meg, hadde jeg helt klart blitt fornærmet. Har snakket med dama om dette, og vi snakker om alle slike ting som kan plage oss, eller som vi lurer på. Og det er en erfaring dere som ikke gjør det så ofte bør prøve også. Snakk med madammen istede for å bli fornærmet eller sjalu hver bidige gang dere er ute og danser.. Man kan jo snu litt på det, og spørre om hvordan de ville ha reagert hvis det hadde blitt omvendt. Men det blir muligens litt feil her, ikke veit jeg.. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg danser dirty med jenter på dansegulvet på byen, hensikten min er vel krystall klar. Dessuten er det faktisk gøy, selv om man har en hensikt ved det. Favoritten er helt klart når dama grinder meg. Jeg har opplevd jenter som har type på byen, eneste kjipe med dette er når dette typen ser at dama grinder deg, da kan det fort bli bråk sure blir de i alle fall. Tullinger, burde ikke ta med dama på byen om saken er sånn. Har du vondt et sted ? Det gjør meg ikke noe at dama danser med andre, men om den andre hun danser med begynner å gjøre det mer og mer "dirty" så tar jeg ikke fem øre for å be dem om å finne seg noen andre å danse med. Men så hadde riktignok dama mi slutta å danse med den personen lenge før det ble "dirty". Tar jo ikke med dama på byen for at sånne som deg skal være over hele dama. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg danser ikke dirty med random chicks nå lenger, kun veninner jeg kjenner godt og seff dama. Ikke at jeg er flink til å danse men hvis du vil danse med veninne dine må du vel vise mer iniativ og være mer frempå. Ikke spør men ta hånden og dra henne på dansegulvet og få henne til å føle seg som stjernen på dansegulvet. Poenget er ikke at du skal være like flink som henne i å danse men at hun skal danse rundt deg sexy. Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Hva mener damer når de helst vil danse med andre enn deg på byen? Er de ute etter å sjekke opp andre? Har skjedd med meg med to forskjellige damer nå, at de sier jeg ikke danser så bra (men jeg mener da at jeg ikke danser så dårlig, det nekter jeg å tro), og så danser de med alle de "kule" (de som ser mest ut som de er interessert i o.n.s.) på dansegulvet. På vei hjem later de som ingenting, snakker om hvor sleske de de danset med var osv. Jeg liker svært lite å se damen jeg er ute med bli tatt på av andre menn på den måten det ofte foregår på dansegulvet. Burde jeg føle meg ukomfortabel med dette eller bør jeg akseptere/tolerere dette? Føler meg som en nødløsning som de kan gå hjem med når de ikke klarer å plukke opp andre. Men det kan jo hende at de ikke legger så mye i dansingen? Take a hint. Du er en nice-guy... Har tanken slått deg at dama vil bli pult? Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg danser dirty med jenter på dansegulvet på byen, hensikten min er vel krystall klar. Dessuten er det faktisk gøy, selv om man har en hensikt ved det. Favoritten er helt klart når dama grinder meg. Jeg har opplevd jenter som har type på byen, eneste kjipe med dette er når dette typen ser at dama grinder deg, da kan det fort bli bråk sure blir de i alle fall. Tullinger, burde ikke ta med dama på byen om saken er sånn. Har du vondt et sted ? Det gjør meg ikke noe at dama danser med andre, men om den andre hun danser med begynner å gjøre det mer og mer "dirty" så tar jeg ikke fem øre for å be dem om å finne seg noen andre å danse med. Men så hadde riktignok dama mi slutta å danse med den personen lenge før det ble "dirty". Tar jo ikke med dama på byen for at sånne som deg skal være over hele dama. Hva om det er dama som eskalerer? Opplever faktisk det oftere... Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Om det er dama som eskalerer, ja da bør kanskje typen snakke med henne hva han synes er å "gå for langt" hvis hun danser med andre karer på byn. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Ser jo slik at det er damas feil at hun gjør med en random fyr. Hvis du tar med dama di ut på byen så bør dere snakke sammen og trekke grenser for hva som er lov og ikke lov før dere går ut slik at dere slipper mer krangler. Har selv backet ut når jeg føler litt for ukomfortabel med random damer. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Har du vondt et sted ? Det gjør meg ikke noe at dama danser med andre, men om den andre hun danser med begynner å gjøre det mer og mer "dirty" så tar jeg ikke fem øre for å be dem om å finne seg noen andre å danse med. Men så hadde riktignok dama mi slutta å danse med den personen lenge før det ble "dirty". Tar jo ikke med dama på byen for at sånne som deg skal være over hele dama. Dama har vett nok til å si fra når det går for langt selv. Er hun i et forhold og hun respekterer det, så kutter hun ut når det blir for dirty. Litt må man da tåle. Det er sånn ting foregår på dansegulvet. Hadde du blitt fornærma hvis du var kompisen min og jeg hadde sagt "Kan jeg være med deg og dama og pule? Jeg har så lyst på dere begge to.." ? Det er jo sånt man kan gjøre for moro skyld. Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 I dette tilfellet betydde det visst at hun brukte meg som nødløsning på byen, i tilfelle hun ikke fikk seg noe annet... Ganske bra at jeg gjettet det lenge på forhånd, så tok det ikke tungt i det hele tatt, haha... forventet det nesten. Har i hemmelighet "brukt" henne siste uken siden jeg var så sikker på dette. Ikke at jeg er sånn sleip av personlighet, men jeg gir da tilbake med samme mynt... Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Hun fortsetter å ringe til meg. Skal jeg late som om jeg kjøper de dårlige unnskyldningene hennes og bruke henne for det hun er verdt, eller er det stygt gjort av meg? Er en mikroskopisk sjanse for at unnskyldningene holder vann, men på denne måten blir jeg i alle fall ikke skuffet uansett hva som skulle skje... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå