Kaare Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Jeg har egentlig bestilt meg følgendE: Asus A7N8X Deluxe/GD hovedkort Socket A - nForce2-SPP/MCP-T,1394, USB2.0, Dual LAN Men det er jo ingen som har det, derfor lurer jeg på om jeg virkelig trenger dette hovedkortet, kanskje jeg klarer meg fint med: Asus A7N8X hovedkort for Socket A - nForce2-SPP/MCP, ATX, USB2.0, LAN Det jeg vil ha med er: Lydkort, usb2.0, dual ddr Ting som jeg synes hadde vært kjekt: firewire, raid(flere ide enheter) Hva står MCP-T for? og hva er forskjellen mellom kortene? takk for alle svar Lenke til kommentar
Dulla Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Hei. Nvidia nForce MCP=Media and Communications Processor MCP-T (er andre generasjon MCP, hva T'en står for vet jeg ikke). MCP-T har i tillegg støtte for LAN/WAN og kan håndtere flere audo/video-strømmer samtidig fra Firewire, USB og ATA133 porter. Det støtter visst også Dolby AC-3. Det er med andre ord ikke bare et integrert lydkort lengre. Det er vel en blanding av et lydkort og nettverkskort med firewire og usb. Har sikkert s/p dif (sony/phillips dig. interface) inn/ut også siden APU'en i det støtter AC-3.+ en masse annet dill Kortene er vel temmelig like, men hvis du vil kjøre RAID, så er det bare Deluxe med MCP-T greiene som har det.... Smak og behag..... Dulla Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 jeg kjøpte deluxe, men har aldri brukt noe av det som deluxe har som de andre ikke har..... bare sløseri hvis du ikke har en konkret ide til hva du skal bruke det til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå