CThomassen Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) heisann, tror dett ble litt feil plassert, men var litt usikker hvor jeg skulle putte det men ihvertfall. jeg lurer på om dere veit om noen bøker eller bok om ting som er om litt historie og historier sånn som det er gangske mye av i "National Treasure" filmene ( Ihvertfall sånn slags historie og fortellinger osv. ) Endret 12. februar 2008 av CThomassen Lenke til kommentar
stigga Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hvis du mener romaner er jo bøker av Dan Brown å foreslå. Du har kanskje hørt om daVinci koden? Flere av bøkene hans går ut på mysterier og konspirasjoner, innbundet i historie. Også har du Umberto Eco som har noe av det samme. Ellers bør du lese "Sirkelens ende" av Tom Egeland Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 takker får tips, det også sånn jeg mener selv at det også kan være at historien er i fortiden og ikke morderne tid, vis dere skjønner Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) "Ønkser tips til bøker med historie som filmen National Treasure. (Skattejeger, arkeologi, hemmelige organisasjoner)" er en bedre emnetittel for denne tråden. Endret 12. februar 2008 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Jeg leste i filler en bok som het "utrolig men sant" da jeg var ung. Litt som guinness rekordbok som skjønnlitteratur... Den hadde artikler om naturvitenskap, overnaturlige fenomener, tapte skatter og mye annet. Tror den var trykket på -70 tallet en gang. Edit: der fant jeg den i bibsys-databasen. Tittel: Utrolig men sant : underlige kjensgjerninger, forbløffende begivenheter, eventyrlige opplevelser Årstall: 1975 Trykt: [Oslo] : Det Beste ISBN: 82-7010-043-9 Sidetall: 608 s. ill. Aner ikke hvor du kan få tak i den men hør hos ditt lokale bibliotek. Endret 18. februar 2008 av Kahuna Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 takk den hørtes spennende ut skal se om jeg får tak i den så fort som mulig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå