MST Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hei! Jeg driver og prøver og få lasta ned msn på nytt men det funker ikke. Har prøvd og instalere og avinstalere tre ganger nå men funker fortsatt ikke. Får alltid en feilmelding når jeg skal åpne Live Messenger.. Bilde: Håper på hjelp:) Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Kan jo alltid prøve å laste ned den ".dll" fila den mangler http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?msvcr80 Lenke til kommentar
MST Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 Hvordan åpner jeg filen:S? Har winrar..Men når jeg åpner kommer det bare en haug med tekst. Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 jeg har hatt noe problemer med manglende dll-filer når jeg har kjørt/installert msn, siden jeg har en "light" versjon av XP. Søkte på google etter dll-filene som manglet, og la dem i /windows/system32 mappen, såvidt jeg husker. Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Når du pakker ut,skal du få "msvcr80.dll" Flytt den til system32 og ikke åpne den Om du ikke finner den,last den ned her: www.home.no/rec/msvcr80.dll Lenke til kommentar
MST Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Kan ikke mye om pcXD.. Hvor finner jeg system32? Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 C:\Windows\System32 skal være mappa Lenke til kommentar
MST Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Har tatt den filen der. Men nå er problemet at jeg ikke får den meldinga men når jeg trykker på live messenger bare kommer bare timeglasset i 5 sec også skjer det ikkeno:/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå