ZoRaC Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Mener å ha hørt om at det finnes universal-ladere som kan lade via både USB, sig.tenner og 230 V og som kan bytte "plugg" slik at man kan lade både Nokia, Sony Ericsson, m.fl. Noen som vet hvor de har noe sånt? Endret 11. februar 2008 av ZoRaC Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Høres svært uorginalt ut. Uorginalt = fy fy. Har sett endel svidde komponenter pga uorginale ladere. Lenke til kommentar
_troffen_ Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Lefdal har en sånn pakke. Har hørt noen si at å benytte billader ikke er bra for batteriet, uansett om den er orginal eller ikke, men har aldri merket noen forskjell selv... Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Har du en link? Finner det ikke på Lefdal sine sider... Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Nå har du hørt om det Troffen. Nå sier jeg ikke at alt av uorginalt utstyr er skadelig for telefonene, men det finnes mye dårlig uorginalt. Svært ofte når jeg ser svidde komponenter så sier brukerne at det er blitt benyttet uorginal lader, eller han legger med den uorginale laderen, eller så følger det med en kjøpskvittering som viser kjøp av telefon samt uorginal lader. Lenke til kommentar
_troffen_ Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Oki Flodec, har aldri reparert mobiler jeg, så dette har du tydeligvis bedre grunnlag for å si en meg ZoRaC: Tror ikke nettbutikken har den pakken, men det er et hama-produkt så du kan jo søke på nett og se om noen har... Mener å huske at pakken koster ca 299,- eller noe slikt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå