Szmekken Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Hei. Jeg har et Creative surroundannlegg som har vært brukt til pc. Dette skulle jeg gjerne ha benyttet sammen med min PS3. Det støtter opptil 7.1, men kan også kjøre 5.1. Det jeg vil er å enten koble den rett til PS3en, eller til HDtven min som er en Tatung 32". Denne tven er uten auxillery-output. Jeg merker at jeg vet veldig lite om dette, så jeg hadde håpet på at noen flinke folk her vet litt mer. Regner med at det må litt jallamekk til om det går i det hele tatt. Hadde det for eksempel gått an å bruke lydledningene i PS3 komposittledningen, med en overgang? Slenger med noen bilder av inputs osv: Ledningene som går fra subwoofer til PC Ledningene som går inn i subwoofer Baksiden av subwoofer med in- og outputs Kommentar overflødig ... :!: Endret 11. februar 2008 av Jorchi Lenke til kommentar
eifoerde Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 tviler egentlig litt på at du får koblet den til sånn at du får utnyttet 5.1/7.1 mulighetene i den, måtte i såfall være om du fant en overgang eller noe fra optisk til pluggene du sitter med i hånden. Om det finnes aner eg ikke. Finnes nok overgang til ledningene på kompositt kabelen, men da får du vel ikke 5.1 lyd etter hva eg vet. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Jeg er overlveldet over kompetansenivået her inne altså :!: Neida, men etter mye om og men, samt gråt og tenners gnidsel har jeg funnet fra til denne: Linky Spørsmålet mitt blir da om noen vet hvor jeg kan få tak i en, her i Oslo. Og om noen har eventuelle erfaringer ... Søren, jeg ser at det ikke vil kunne gi noe mer enn 2.0. Eller? Da må jeg vel i såtilfelle finne en adapter som går til optisk lyd. Endret 11. februar 2008 av Jorchi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå