MortSolb Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg fant ikke noe sted å spørre om dette, så jeg spør like greit her. Noen moderatorer kan sikkert flytte dette hvis det er helt feil sted. Uansett.. Jeg leter etter navnet på en svensk sketsj som faren min snakker en del om, men han vet ikke hva den heter. Jeg vet heller ikke så mange replikker, men det er noe sånt: "Men, men.. Han rör jo på sej!" "Ne-ei.. Han e jo död!" Det er ikke et bra grunnlag å begynne å søke på, men jeg håper at noen vet hva jeg snakker om. Den finnes sikkert på youtube, men det er ikke så greit når jeg ikke vet hva den heter. Håper noen kan hjelpe meg! Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Det er nok Martin Ljung med Fingal-Olson du er ute etter. Husker den gikk på svensk radio for mange år siden. Fant den ikke på youtube. Lenke til kommentar
MortSolb Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 Den var det, ja! Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå