Gå til innhold

Sony KDL40D3550 og ps3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan er Sony KDL40D3550 sammenlignet med lignende modeller i sammeprisklasse?

Ser amentio har ett tilbud på tv+ps3 denne uken, noe som passer meg yppelig.

(Full HD og Blu-ray spiller=)

Billigste pris jeg har funnet er 12.000 for KDL40D3550 og 3.500 for ps3.

pakketilbudet til amentio: http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:10501439

Jeg har lenge tenkt å kjøpe både ny tv og ps3, så da dette tilbudet kom nølte jeg ikke i det hele tatt. syns selv det ser ut som et kjempetilbud. gikk likevel for den litt billigere tven til 8750,- for 37". Syns det ble i meste laget å betale over 4000 kr for 3 ekstra tommer og full HD

Lenke til kommentar

Var dumt at jeg ikke så denne tråden før jeg hadde skrevet en egen en siden jeg kanskje kan få svar her.

Jeg er også interessert i dette tilbudet, eneste som er dumt er at jeg ikke trenger en TV :) Tror dere at det vil være lett å få solgt TV-en hvis jeg legger den ut for salg på f.eks finn.no? Jeg ville da eventuelt ha kjøpt 37 tommeren.

Endret av Kake24
Lenke til kommentar
Var dumt at jeg ikke så denne tråden før jeg hadde skrevet en egen en siden jeg kanskje kan få svar her.

Jeg er også interessert i dette tilbudet, eneste som er dumt er at jeg ikke trenger en TV :) Tror dere at det vil være lett å få solgt TV-en hvis jeg legger den ut for salg på f.eks finn.no? Jeg ville da eventuelt ha kjøpt 37 tommeren.

Du vil ikke tjene på å gjøre slikt. kjøp en PS3 separat bare(3400kr).. du kommer til å tape ved å kjøpe og selge tven.

Lenke til kommentar
Hvor mye tror du jeg kunne ha fått for TV-en?

Antagelig vis mindre enn det du kjøpte alt sammen for...

De "tilbudene" er med normal pris på tv-en og gratis PS3 på siden... så det eneste som egentlig er billigere er playstationen. Men det er ikke noe vits å gå for det tilbudet om du bare skal ha playstationen, da du ikke vil få solgt tv-en for like mye som du betalte for hele pakka..

Kjøp heller en PS3, koster 3500 på det laveste, uten noe fare for tap av penger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...