Gå til innhold

Apple med spillmaskin?

Anbefalte innlegg

Dette lukter det dessverre ikke godt av. Tror ikke Apple har den slagkraften for å slå inn på et såpass hardt og vanskelig marked som spillmarkedet. Vi gamere er både kresene og krass i kommentarene når ting ikke er som forventet med spill eller spillmaskin.

Om navnet blir Iplay eller Iplaywithmyself kan bare spekuleres i men tror uansett Ifail blir navnet etter vært.

Tror det ville vært epic fail uansett ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde ikke noe særlig imot apple og mac før, helt til det ble en sånn motegreie. Irriterer ræva av meg, da det kommer et eller annet fjols fra klassen og skryter av den nye macen sin. Disse personene er som regel mennesker som ikke kan en dritt om hardware, men bare de vet at de har en "teknologisk greie" som er inn, og det holder for dem. Jeg ser først og fremst på mac som et skryteobjekt for homofile og sosser.

Men at de skal lage en maskin for spilling også nå.. :nei:

..helvete heller!

Ser for meg fremtidige store lan rundt i verden, der alle sitter med hver sin skinnende hvite mac.. :nei:

...kjenner jeg blir kvalm bare ved tanken..

Siden når hadde gaming noe med utseendet på hardwaren å gjøre? Jeg vil heller ha lan fulle av hvite macs og seriøse gamere enn masse bråkete kids med technotårn, arne og sytten katoder med lysstyrke som en lyskaster i kabinettet.

Lenke til kommentar
Jeg mener, Apple har jo en del gode, revelosjunerende idéer. Hvorfor ikke en skikkelig god spillmaskin?

Revolusjonerende? Høhø, sett mye på Steve Jobs sine presentasjoner i det siste? We have a new, sophisticated, extraordinary, revolutionary, fantastic and great product here, and it has the ability to scratch your back! (For the record, jeg er ikke anti-Apple, og er fornøyd med mine to iPod'er. Men jeg er oppgitt over Steve Jobs introduksjoner. Kanskje litt for mye RDF er inne i bildet.)

Endret av Peppep
Lenke til kommentar
Er det meg som har misforstått ordet patent?

Fra artikkelen:

“hand-held units for playing electronic games; hand-held units for playing video games; stand alone video game machines; electronic games other than those adapted for use with television receivers only; LCD game machines; electronic educational game machines; toys, namely battery-powered computer games”.

Går det virkelig annå ta patent på dette? Hva med alle de millionene med håndholdte spillmaskiner som finnes allerede? Det blir som å ta patent på å plystre.....

De ønsker å beskytte varemerket Apple sammen med de overnevnte ordene, ikke ta patent på dem. I artikkelen står det riktig nok (feilaktig) "Apple har sendt inn en utvidet patentsøknad ...", men senere "Apple har ikke kommentert varemerkesøknaden ...". I de engelske artiklene står det klart "trademark applikation" (varemerkebeskyttelse).

Aha, det klarnet opp i tåka :)

Lenke til kommentar

enig med deg der :) mac =møkk

Hadde ikke noe særlig imot apple og mac før, helt til det ble en sånn motegreie. Irriterer ræva av meg, da det kommer et eller annet fjols fra klassen og skryter av den nye macen sin. Disse personene er som regel mennesker som ikke kan en dritt om hardware, men bare de vet at de har en "teknologisk greie" som er inn, og det holder for dem. Jeg ser først og fremst på mac som et skryteobjekt for homofile og sosser.

Men at de skal lage en maskin for spilling også nå.. :nei:

..helvete heller!

Ser for meg fremtidige store lan rundt i verden, der alle sitter med hver sin skinnende hvite mac.. :nei:

...kjenner jeg blir kvalm bare ved tanken..

Lenke til kommentar
Vi har om argumentasjon på skolen!

Mac = Møkk...?

DET er hovedargumentasjonen din? Greit nok at du ikke liker et produkt, en produktgruppe eller et selskap, men _vær så snill_, argumenter for det! Saklig!

Jeg er enig i at det er elendig argumentasjon, men nå framstår jo ikke akkurat "jeg ser sikker på de ikke hadde gjort det om de ikke hadde et genialt produkt" som verdens beste argumentasjon heller, ikke alt apple tar i blir til gull. Generelt virker folk til å ha et ganske sterkt elsk eller hat-forold til apple-produkter.

AtW

Lenke til kommentar

Syns ideen om en spillmaskin fra Apple høres kult ut.

De holder på med Blu ray på macen sin. Blir jo apple design som er jævlig rått syns jeg da.

Har tro på dem, men det skal mye til å slå Sony og de.

Når apple lager noe blir det "alltid" så bra det kan bli.

Full HD, Nedlastning av podcaster, filmer, sanger osv fra Itunes som "kommer" i star menyen, Safari nettleser, 6 USB innganger, tråløs kontoll, masse ekstra utstyr, tråløst internett, Tv tilgang ( Playtv ), Blåtann ", Kominikasjon med mac, nedlasting av spill, masse program og alt ... haha.

:dribble: :dribble: :dribble:

Lenke til kommentar
Syns ideen om en spillmaskin fra Apple høres kult ut.

De holder på med Blu ray på macen sin. Blir jo apple design som er jævlig rått syns jeg da.

Har tro på dem, men det skal mye til å slå Sony og de.

Når apple lager noe blir det "alltid" så bra det kan bli.

Full HD, Nedlastning av podcaster, filmer, sanger osv fra Itunes som "kommer" i star menyen, Safari nettleser, 6 USB innganger, tråløs kontoll, masse ekstra utstyr, tråløst internett, Tv tilgang ( Playtv ), Blåtann ", Kominikasjon med mac, nedlasting av spill, masse program og alt ... haha.

:dribble: :dribble: :dribble:

Sikkert ...

And the hype has begun!

Jeg trodde det allerede fantes en over-hypa hvit spil-maskin jeg?

Og, det finne mange slike :cool:

Wii, 360, DS.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...