regine Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Har kjøpt meg Canon 30D på JP.Vurder å kjøpe dette objektivet Sigma 17-70mm F2.8-4.5 DC Macro for Canon. Hva tror dere,er dette eit godt valg. Koster 2470 på MPX. Regine Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg har det objektivet selv og er fornøyd med det. Til den prisen er det klart et godt kjøp. Legger du på en snau tusenlapp, så får du en Tamron 17-50mm f/2.8 eller Sigma 18-50 f/2.8. Disse er veldig gode kompomiss mellom ytelse og pris. Tom Lenke til kommentar
regine Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg har det objektivet selv og er fornøyd med det. Til den prisen er det klart et godt kjøp. Legger du på en snau tusenlapp, så får du en Tamron 17-50mm f/2.8 eller Sigma 18-50 f/2.8. Disse er veldig gode kompomiss mellom ytelse og pris. Tom ok,legger på en tusenlapp og kjøper Tamron 17-50f/2.8 som du henviser til. http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=67701 Regine Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Ingen dum ide. Da får du en ypperlig kombinasjon å komme igang med. tom Lenke til kommentar
kimare Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg har det objektivet selv og er fornøyd med det. Til den prisen er det klart et godt kjøp. Legger du på en snau tusenlapp, så får du en Tamron 17-50mm f/2.8 eller Sigma 18-50 f/2.8. Disse er veldig gode kompomiss mellom ytelse og pris. Tom ok,legger på en tusenlapp og kjøper Tamron 17-50f/2.8 som du henviser til. http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=67701 Regine Hvorfor ikke kjøpe fra Japan Photo? Dersom kamera/objektiv må inn for fokuskalibrering er det greit å ha kjøpt på samme plass. Dessuten fortjener JP å selge noe ekstra utstyr til deg når de allerede har "gitt" deg et billig kamera, spesielt siden Tamron 17-50 omtrent koster det samme begge plasser. http://www.japanphoto.no/product/objektive...-50mm-di-canon/ Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg har det objektivet selv og er fornøyd med det. Til den prisen er det klart et godt kjøp. Legger du på en snau tusenlapp, så får du en Tamron 17-50mm f/2.8 eller Sigma 18-50 f/2.8. Disse er veldig gode kompomiss mellom ytelse og pris. Tom Hvordan er disse objektive mot det dyrere Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM? Jeg kjøpte 30D sammen med et Canon EF-S 18-55mm IS, men jeg er ikke helt fornøyd med dette objektivet og vurderer å kjøpe et i høyere prisklasse. Usikker på hvem objektiv jeg skal velge. Fristende med et av de ovennevnte da de er en del billigere enn Canon-objektivet. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hvordan er disse objektive mot det dyrere Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM? Jeg kjøpte 30D sammen med et Canon EF-S 18-55mm IS, men jeg er ikke helt fornøyd med dette objektivet og vurderer å kjøpe et i høyere prisklasse. Usikker på hvem objektiv jeg skal velge. Fristende med et av de ovennevnte da de er en del billigere enn Canon-objektivet. Spørsmålet er hva du ikke liker med objektivet du har i dag. I følge testen til PhotoZone så er ytelse bra (bedre enn de tre jeg nevner), men prisen noe høy. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå