Gå til innhold

Hvilket språk til Windows Mobile applikasjo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På windows mobile inntil Pocket PC 2003 Second Edition hadde vi jo eMbedded Visual Basic (evB) som var gratis, men det var den gang det og ikke nå. Tror nok det ikke finnes noe gratis .Net programutviklingsverktøy for wm6, dem som finnes koster nok flesk. Har selv laget flere sms-applikasjoner ved hjelp av VS 2005 Standard Edition, men måtte her importere OpenNETCF.Phone.Sms og OpenNETCF.Phone.Sim som også kostet noe flesk. Nå for tiden er det vel mest aktuelt å kjøpe VS 2008 Pro & Standard Edition i stedet for VS 2005 Standard Edition vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Det skal være mulig med Express versjonen også. Problemet er at denne ikke inneholder samme templates og verktøy som Standard, og det er derfor hakket vanskeligere å gjøre dette.

Samtidig er det også mulig å lage dette med Notepad og CSC/VBC.exe, men da blir det enda mer stress igjen... ;)

Få noen vennlige sjeler til å sende deg et prosjekt lagd med Standard versjonen og se om du får til å kompilere dette i Express så kanskje du kommer igang...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Bare jeg som har problemer på VoipBuster med at det alltid er brukernavn som kommer som avsender selv om jeg fyller inn et registrert og bekreftet telefonnummer i from-feltet?

Sender jeg via websidene eller applikasjonen fungerer det dog som det skal.

Har akkurat samme problem her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...