Gå til innhold

E6750 for dårlig til spill?

UltraBIP

Anbefalte innlegg

Litt dumt med tanke på at E8400 ikke er rett rundt svingen men har vært tilgjengelig i 3-4 uker nå.

Det med tilgjengelig skal jeg huske på når det går nok en dag uten at jeg har fått min E8400 fra en av norges største nettbutikker.

Skulle fått den 5.februar, men vet ennå ikke når/om jeg får den før i slutten av måneden.

Bedre med en prosessor i hånden enn ti proffesorer på taket.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Litt dumt med tanke på at E8400 ikke er rett rundt svingen men har vært tilgjengelig i 3-4 uker nå.

Det med tilgjengelig skal jeg huske på når det går nok en dag uten at jeg har fått min E8400 fra en av norges største nettbutikker.

Skulle fått den 5.februar, men vet ennå ikke når/om jeg får den før i slutten av måneden.

Bedre med en prosessor i hånden enn ti proffesorer på taket.

Du skulle vært tidligere ut med å bestille. Det kom ikke akkurat som noen overraskelse at det ble stor etterspørsel.

Lenke til kommentar
Tror søren meg ikke du greide 14700Pints i 3DMark06 med det der. Bevis? (Screenshot)

Hvorfor trodde du ikke på det, han har tross alt markedets kraftigeste skjermkort. Med kraftigere cpu ville scoren blitt mye bedre, med overklokket Q6600 ville den nok blitt opp i mot 20K

Tror du burde ta en update i hue gitt. Det skjermkortet er LANGT i fra det kraftigste.

Lenke til kommentar
Tror søren meg ikke du greide 14700Pints i 3DMark06 med det der. Bevis? (Screenshot)

Hvorfor trodde du ikke på det, han har tross alt markedets kraftigeste skjermkort. Med kraftigere cpu ville scoren blitt mye bedre, med overklokket Q6600 ville den nok blitt opp i mot 20K

Tror du burde ta en update i hue gitt. Det skjermkortet er LANGT i fra det kraftigste.

20000 med q6600? en quad gir minimalt bedre ytelse i spill og en duo cpu til samme prisen som en quad yter bedre i spill.

Lenke til kommentar

snip

20000 med q6600? en quad gir minimalt bedre ytelse i spill og en duo cpu til samme prisen som en quad yter bedre i spill.

3870X2 er pr i dag kraftigeste skjermkortet (hvertfall når det gjelder 3dMark 06) Når det gjelder quadcore, er dene MYE bedre når det kommer til 3dmark. Når jeg hadde 2*2900XT i crossfire med E6850 fikk jeg såvidt 18K i 06 ved overklokking, men quad hadde den uten problemer tippet over 20K. 3870X2 er ca like kraftig som 2stk 2900XT i crossfire.

Her snakker vi selvsagt om 3dmark06, i forkjellige spill kan ytelsen være anderledes.

Endret av _sindre_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...