Goliath Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Har GET PVR og ingen teksttv som jeg har funnet ut av. Leste nylig om at NRK lanserer digital teksttv; har jeg mulighet for å benytte det i dag? Lenke til kommentar
Bobben1 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Har GET PVR og ingen teksttv som jeg har funnet ut av. Leste nylig om at NRK lanserer digital teksttv; har jeg mulighet for å benytte det i dag? Nei du vil ikke kunne benytte "digitalt" teksttv. Nå har egentlig text tv alltid vært utsendt digitalt men det nye er MHP basert tekst. Det krever en dekoder som støtter MHP systemet. I øyeblikket er det kun en dekoder for digitalt bakkenett som støtter dette (og dekodere for digitalt bakkenett kan ikke benyttes i kabeltv nett). For at man skal kunne motta den nye "super teksten" så må kabeloperatørene lansere bokser som støtter MHP operativsystemet(Multimedia Home Platform). Jeg har sett superteksten demonstrert og det fungerte veldig bra. Alle sidene lastes ned til MHP boksen i løpet av veldig kort tid. Sidene mottas mye kjappere enn i de beste TV'ene med teletext caching og grafikken er i HD oppløsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå