Raste Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Nokia kommer med touchscreen mobil mot slutten av året. Den vil ikke bli offentliggjort før tidligs til sommeren. Hvordan vet du det ? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Det at Nokia kommer med touchscreen iløpet av året skal dere ikke se bortifra. Det er vel også en grunn til at han kaller seg "Symbian_Pro". Magefølelsen min ute å lufter seg nok en gang Lenke til kommentar
genser Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Hehe, er ikke verre enn at S60 Touch er presentert for lenge siden. Ta et lite google- og amobil-søk. Dette er altså helt offisielt. Og at det skal komme en telefon som bruker grensesnittet er jo en selvfølgelighet. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Nokia har vel laget noen demo videoer av hvordan de kan lage en touch screen, har ikke link her men skal finnes på youtube. Så regner med at det kommer Nokia kan ikke være alene om å ikke ha touch screen. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Hehe, er ikke verre enn at S60 Touch er presentert for lenge siden. Ta et lite google- og amobil-søk. Dette er altså helt offisielt. Og at det skal komme en telefon som bruker grensesnittet er jo en selvfølgelighet. Operativsystemet er greit nok, men Nokia har vel ikke sagt noe om når den første mobilen med dette systemet kommer. Men om den skulle komme i slutten av året er jo det bra Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Hehe, er ikke verre enn at S60 Touch er presentert for lenge siden. Ta et lite google- og amobil-søk. Dette er altså helt offisielt. Og at det skal komme en telefon som bruker grensesnittet er jo en selvfølgelighet. Operativsystemet er greit nok, men Nokia har vel ikke sagt noe om når den første mobilen med dette systemet kommer. Men om den skulle komme i slutten av året er jo det bra Hmm jeg trodde Nokia selv hadde sagt at det kom en slik telefon i løpet av 2008 og at det ble mot slutten. Men ble litt usikker no.. Uansett.. Det jeg hadde håpet på er ikke noen lansering av en telefon men en eller anna form for mer snadder om telefonen som vil komme. Det er jo alt kommet en del om det nye OS-et Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg