captain_obvious Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Faktisk motsatt - man BETALER for å gå på skolen. Lenke til kommentar
martbert Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Tusen takk for alle svar. Da kan konkluderer jeg med at dette er fjas og tull fra skolens side. Har bedt skolen om å sende meg en kopi av loven eller avtalen di tar utgangspunkt i når de fremsetter kravet de har gjort. Ikke hørt noe enda... Igjen, takk for all hjelp. EDIT: Det må også nevnes at jeg heller ikke har benyttet meg av skolens programvare/programlisenser, eller på noen annen måte benyttet meg av skolens utstyr, med untak av det fysiske rom. Endret 14. februar 2008 av martbert Lenke til kommentar
captain_obvious Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Ikke gi deg på det her! Fortell oss hvordan det går da, i tilfelle vi havner i samme elendigheten og trenger utprøvde argumenter Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Hvordan gikk egentlig dette? Gjorde skolen krav på noen av inntektene? Her på skolen (Alta VGS, medier og kommunikasjon) betaler vi bare leie av utstyr om vi tjener penger. Og da er det egentlig bare produksjonsutstyret, datamaskiner i post-produksjon trenger vi ikke leie. Endret 13. april 2008 av KristofferB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå