JC81 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Ut fra det jeg kan se så er det kun effektiv rente ved kontantuttak som skiller disse to produktene fra Gebyrfri.no. GOLD-kortet får du hvis du blir innvilget en kreditt som er 10 000 kr eller høyere. Gebyrfri Visa Platinum stiller krav til solid økonomi og er forbehold eksisterende kunder og relasjonspartnere og det er p.t ikke mulig å søke om kortet. Hva er så spesielt med dette platinum-kortet egentlig?? Hvis man ikke bruker kortet til å ta ut kontanter så skiller det vel faktisk ingenting mellom GOLD og PLATINUM? Lenke til kommentar
Loko Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Sikkert en del høyere kredittgrense Lenke til kommentar
Wlffrsether Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Platinum-kortet har vel CashBack om jeg ikke er feilinformert. Altså, at man i visse butikker og kjeder får en bestemt prosent av kjøpesummen tilbake på kortet som en slags rabatt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Cashback er ikke automatisk inkludert - det avhenger av bankens tilbud. Det som i hovedsak skiller kortene Classic, Gold og Platinum er som tidligere nevnt kredittgrensen. Hvis jeg ikke husker feil er grensen for Gold 30 000, mens Platinum er 100 000. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå