PixelImp Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Ett bilde jeg tok av en gate i bergen. Hadde ikkke tripod, så måtte noen forsøk til for at det ikke skulle bli ufokusert. Tatt med Nikon D50 m/ 50mm f/1.8 objektiv Endret 11. februar 2008 av PixelImp Lenke til kommentar
fox Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Spennende bilde, har ikke tid å gi kritikk men er bildet ikke litt skjelv? Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 Spennende bilde, har ikke tid å gi kritikk men er bildet ikke litt skjelv? Hmm, kanskje litt ? Er så vanskelig å se ettersom hele gata er skeiv. Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Liker dette godt! Bra eksponering, og en klassisk komposisjon. Lenke til kommentar
fox Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Spennende bilde, har ikke tid å gi kritikk men er bildet ikke litt skjelv? Hmm, kanskje litt ? Er så vanskelig å se ettersom hele gata er skeiv. Litt, men nok å få meg falle mot venstre Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 Spennende bilde, har ikke tid å gi kritikk men er bildet ikke litt skjelv? Hmm, kanskje litt ? Er så vanskelig å se ettersom hele gata er skeiv. Litt, men nok å få meg falle mot venstre Problemet er at det går til høyre nede og til venstre oppe siden gata er så skeiv. Så kan egentlig ikke fikse på det siden det alltid er noe så blir skeivt Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Stilige toner. Dessverre er det viktigste i bildet skevt, i tillegg til at det er uskarpt. Lenke til kommentar
peik79 Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Likte bildet.. artig lys i en ellers så kjedelig gate.. I min tidligere karrieren som bergenser bodde jeg i kollektiv i strømgaten 45.. dvs huset til venstre for den sorte bilen midt i bildet.. Lite ante jeg at det ble kunst ut av den gaten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå