Joachim_F Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 I The Club er målet å bli suksessrik drapsmann. Her er en demo. Les mer Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg har en RSS-feed fra Gamer og alle demoer kommer opp som dette: "Demo av Demo: The Club" Demo av demo? Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Er det pc eller xbox demo? Trodde dette spillet kun kom til konsoll Endret 11. februar 2008 av Xp3ri3nZ Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Om du kan laste det ned til PC-en din er det da selvsagt at det er en PC-demo. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Trodde dette spillet kun kom til konsoll Så feil kan man altså ta. I fremtiden er det bare å flytte blikket litt til høyre for brødteksten i artikkelen, så ser du en produktboks hvor de aktuelle plattformene for artikkelen listes opp. Endret 11. februar 2008 av Joachim_F Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 BTW: "Utgivelsesdato" og utgivelsesdatoen står oppå hverandre :S laster demo NU Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Noen andre som får kun et bytte mellom to forskjellige "svarte" skjermer når du starter spillet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-45jaQkrH Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Noen andre som får kun et bytte mellom to forskjellige "svarte" skjermer når du starter spillet? Nei, men til gjengjeld kræsjer spillet etter mission completed. Har ihvertfall gjort det to ganger på rad nå. Og til dere som skulle kritisere spillet på grunn av grafikken, her er det gameplayet som gjelder, og det er faktisk artig =) Lenke til kommentar
dapre Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) ..og jeg får bare denne feilmeldingen - gang på gang, etter hver re-installasjon Noen andre ? EDIT : Nå fikk jeg startet det. Fikk hjelp via SEGA's hjelpesider. Jeg lastet ned noe C++ filer og oppdaterte noen OpenAL filer. Vet ikke hvem som gjorde hva, trolig C++. Merkelig at ikke sånt noe er integrert i spillet når du innstallerer.. Endret 27. april 2008 av dapre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg