PixelImp Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Ett bildet jeg tok på veg ned igjen fra Fløien, Bergen. Tatt med Nikon D50 m/ 50mm f/1.8 objektiv Endret 11. februar 2008 av PixelImp Lenke til kommentar
Inc Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Heter det ikke Fløyen? Anyway, var noe rart med lyset i bakgrunnen, akkurat som om det fikk meg til å trenge +3-4 briller ... Og så er det noen feile farger her og der, blant annet en tynn trestamme som er rød og svart.. Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Heter det ikke Fløyen?Anyway, var noe rart med lyset i bakgrunnen, akkurat som om det fikk meg til å trenge +3-4 briller ... Og så er det noen feile farger her og der, blant annet en tynn trestamme som er rød og svart.. Hmm, det her var faktisk feil versjon av bildet, her er det nye: Ikke så mye forskjell, men littegrann Fargene er ikke så drøye som på det første. Lenke til kommentar
Mrs.Riot Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg likte det veldig godt jeg! Fikk en mystikk, dyster, men også fin følelse av bilde Lenke til kommentar
gammelerik Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Venter bare på at Gandalv skal tre inn i bildet, hehe. Bra Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Fin stemning i bilde. KJipt at himmelen er overeksponert, men uten hdr så var det vel for mørkt i skogen? Liker også komposisjonen iforhold til stien i bilde. Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. februar 2008 Fin stemning i bilde. KJipt at himmelen er overeksponert, men uten hdr så var det vel for mørkt i skogen? Liker også komposisjonen iforhold til stien i bilde. Takker, men er nok ikke HDR bilde. Lenke til kommentar
schlinkey Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Tror HDR ville ødelagt dette, ihvertfall for min del. Det at himmelen "på yttersiden" av skogen er såppas lys gjør at skogen er mer lukket. Man kan ikke se annet enn blendende lys på utsiden Hjelper på atmosfæren. Ellers herlige eventyrfarger. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Veldig fint bilde. Jeg likte, som andre nevnte, den følelsen jeg får av bildet. Hva slags etterbehandling er gjort? Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Fin stemning i bilde. KJipt at himmelen er overeksponert, men uten hdr så var det vel for mørkt i skogen? Liker også komposisjonen iforhold til stien i bilde. Takker, men er nok ikke HDR bilde. mente ikke at det var ett hdr bilde, men at hvis himmelen skulle vært riktig eksponert måtte du vel ha brukt hdr, siden skogen sikekrt var rimelig mørk iforhold til himmelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå