dredg Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Handsfree må nok være plugget i som alltid.. Finnes det ingen mobil som har radio uten handsfreeledning? Hadde vært genialt å satt på radio på speaker f.eks, på radio er man jo ikke så sinnsykt nøye på lydkvaliteten så det kunne vært en kjekk funksjon. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hvem er det som hindrer deg i å sette radioen på speakeren? Gjør det støtt med min N95 8gb. Gjorde det forsåvidt med den gamle N80en også. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Var på Nokia og sammenlignet div. telefoner. Jeg kan godt tenke meg N96, men ble litt forundret da standby/taletid er oppgitt til dårligere enn N95 har (har N95 nå). Kan dette stemme da?? Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hvem er det som hindrer deg i å sette radioen på speakeren? Gjør det støtt med min N95 8gb. Gjorde det forsåvidt med den gamle N80en også. Man må vel ha i handsfree for å kunne høre radio. Den fungerer sikkert som en antenne...Det er vel det som er spørsmålet, om man kan ha på radio på speaker, uten handsfree... Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Og nei, det kan man altså ikke. Ja, handsfreen er antenne. Lenke til kommentar
m3 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Noen som vet når Nokia 6220C kommer til butikkene Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hvem er det som hindrer deg i å sette radioen på speakeren? Gjør det støtt med min N95 8gb. Gjorde det forsåvidt med den gamle N80en også. Man må vel ha i handsfree for å kunne høre radio. Den fungerer sikkert som en antenne...Det er vel det som er spørsmålet, om man kan ha på radio på speaker, uten handsfree... Jeg har ihvertfall aldri sett en standalone radio uten antenne. Det samme gjelder selvfølgelig for mobiler. Du kommer ikke utenom antennen når du skal motta FM-radio signaler. Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 N78 får i alle fall nettradio. Trenger man også da et headset? Siden da trenger du jo ikke en antenne vil jeg tro, da du mottar radiosignalene fra internett (WiFi). Og en annen ting: kan noen bekrefte eller avkrefte om N78 kan ta opptak fra radio? Lenke til kommentar
thrill Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Nokia 6220 er mobilen jeg vil sette en knapp på.Lurer på om man slipper handsfree for å høre på RSD radioen ? På min N82 kan jeg plugge inn adapter (AD-43) uten headset. Hører da på radio via telefonens høyttaler. Antar ligende adapter blir tilgjengelig for denne. Lenke til kommentar
retard1 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg har en LG KU990, og jeg har en Nokia N95 8GB. Jeg syntes det er vanskeligere med touch screen om man skal skrive meldinger, nettopp fordi jeg må se på tastene for å treffe riktig, mye enklere å gå, kjøre bil eller sitte å se på tv å skrive med vanlige tastet enn touch.... Man skal selvfølgelig ha fullt qwerty tastatur i tillegg til trykkfølsomt brukergrensesnitt. @Symbian_Pro: Nei jeg sikter ikke bare til UIQ, men også til windows mobile som har knapper i tillegg til trykkfølsomt brukergrensesnitt. Det er vel et fåtall som kun har trykkfølsom skjerm, og total mangel på knapper. Jeg har hatt TyTN II og kommer ALDRI til å kjøpe en telefon uten et vanlig talltastatur noen gang etter å ha hatt denne. Lenke til kommentar
retard1 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Nokia 6220 er mobilen jeg vil sette en knapp på.Lurer på om man slipper handsfree for å høre på RSD radioen ? Har bestemt meg for denne, men irriterer meg grønn over at den har nå stått rett rundt hjørnet i flere uker på prisguiden. På fredag stod den som lagervare hos Komplett og på siden til Komplett stod det ventet på lager den dagen. Bestilte den, men fikk i dag beskjed om at den først kom om en måned! Blir så forbanne på sånt som dette! Lenke til kommentar
havfal Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Er jeg den eneste som kjenner frykten komme krypende når jeg leser at N96 leveres med BL-5F som er samme 950 mah batteri som sitter i N95-1? *grøss* DET er ikke bra.. Nei, du er på ingen måte den eneste. Dette kan gå veldig galt. Nokia bør virkelig ha funnet på noe lurt her. Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Jeg blir mer og mer sikker på at N96 ikke forventes av Nokia å bli en like stor suksess som N95 (8GB), men mer en som kan få tiden til å gå litt i vente av ny toppmodell med bl.a. høyere skjermoppløsning, med eller uten S60 Touch. For de fleste vil den reelle forskjellen fra N95 8GB være det minnet, dog noen setter vel og pris på DVB-H. Med langt kraftigere batteri og etter all sannsynlighet overlegen byggekvalitet virker E71 og til en viss grad E66 langt mer spennende enn N96. Endret 3. juni 2008 av arehei Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Er det S60 på 6220 Classic? Om den har det står valget mellom N82, N78 og 6220 Classic Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) 6220 har S60 v3 FP2. http://www.forum.nokia.com/devices/6220_classic Endret 17. juni 2008 av arehei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå