Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor - driftsmeldinger, info om oppetid - driftsbrudd osv

Anbefalte innlegg

For alle dere som ikke vet om dette - det kan være nyttig å sjekke innom

www.online.no/ti/kundeservice/driftsmeldinger/

av og til, faktum er at det hender de legger ut nyttig informasjon. Problemet er jo bare at når internett IKKE virker, ja da er det liksom litt for sent å sjekke denne :smile:

Jeg har selv lagt denne til Favorittene mine, og prøver jevnlig å holde et øye med hva de holder på med, for jeg er nemlig en av dem som banner verre hver gang internett går ned eller FTP´n stopper :p Og i stedet for å bruke timer på å sjekke kabler, maskiner, software osv - så kan det være mye enklere å være informert på forhånd, når ting slutter å virke.

Nei, jeg jobber ikke i Telenor - jeg er bare en av mange som er prisgitt å ikke ha så veldig mange andre alternativer til leverandør av internett

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For alle dere som ikke vet om dette - det kan være nyttig å sjekke innom  

www.online.no/ti/kundeservice/driftsmeldinger/

av og til, faktum er at det hender de legger ut nyttig informasjon.  

Og der er du inne på problemet, av og til gidder noen hos TN og oppdatere denne siden, selv ved feil som rammer mange TN-kunder så blir den skjeldent oppdatert.

Dette gjelder flere ISP-er enn TN desverre.

Lenke til kommentar

NextGentel er helt håpløse med sin side for driftsmeldinger. På sitt mest hektiske har jeg opplevd 2 driftsmeldinger på sida, og det er ikke snakk om historikk der i gården nei. Har de noe å skjule? :) Meldingene blir fjernet med en gang. Spår de noe om fremtiden, er det snakk om planlagt vedlikehold 1 - 2 dager frem i tid. Virkelig bra ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...