hfthomas Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Hei. Min nokia n73 er litt klikk. Jeg setter på egne ringetoner, så hopper den tilbake til nokia tune når det ringer. er litt opp og ned. hva skal jeg gjøre? har tenkt litt på at det kanskje kan være at den sliter litt med .mp3 som ringetone? var ikke problem på n70.. Endret 15. februar 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 oppdatert firmware, kanskje noe bedre. men, det kommer fortsatt Lenke til kommentar
AyeGee Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 har lest posten din, men vet ikke helt..har du prøvd å google dette problemet på norsk og engelsk? er på jobb nå, så har ikke tid til å gjøre det for deg for øyeblikket... Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Oi, bumping på høyt nivå. Flytt ringetonen fra minnekortet til telefonminnet. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) det er gjort;) har også gjort sangen mindre. når jeg kommer hjem, så skal jeg gjøre om filen til .aac ellerno. det er mer kompatibelt enn mp3 på n73'n Dumt at det ikke er fler som har/hatt problemet EDIT: skal sitte å google litt nå. Fant litt på en engelsk side. Men det var at ringetonen "lagget". da hjalp det å skru av 3d ringtones programmet. men, jeg hadde ikke programmet på fra før av, så da er jeg like langt:P Endret 15. februar 2008 av spax Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hvis du skifter profiler så blir den skiftet tilbake til standard ringetone. Slik var det hvertfall med min forrige telefon, Nokia 6288. Samme med skifting av temaer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå