Nektard Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Heisann lenge siden jeg har postet nå...driver å lager en mix nå. Lurte på om jeg kunne få noen tips eller noen konstruktive tilbakemeldinger. takk;) http://www.speedyshare.com/761634471.html Endret 11. februar 2008 av Nektard Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hørtes topp ut for meg , god bruk av pads og instrumenter Keep the good work ^^ Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Hørtes topp ut for meg , god bruk av pads og instrumenter Keep the good work ^^ tusen takk, endret litt på leaden nå Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 ble ganske bra nå , åssen programmer brukete du ? Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 ble ganske bra nå , åssen programmer brukete du ? Bruker som alle andre FL Studio:P Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Hvilke VST-plugins er det har du brukt da? Uansett, ingenting å utsette på dette - for meg kunne det like gjerne vært noe jeg hørte på en Dream Dance cd liksom, så produksjonsmessig synes jeg det var ganske bra. Men så er jeg jo heller ingen ekspert, men for det utrente øret var det stas Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 Brukt Nexus, Edirol og V-Station tror det var alle;) takk for kmmentaren forresten:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå