hanzi6 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) hei. bestilte meg en k850i en dag nå. og leste først mye bra om den. men så har jeg etterpå hørt masse dumme ting med den. så lurte på om det er et dumt kjøp`? for usikker da om jeg skal ta den i bruk eller bare levere den tilbake. Endret 11. februar 2008 av hanzi6 Lenke til kommentar
Panic Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Har selv bestilt K850i nå. Har hørt at det er en del som har problemer med bugs på denne telefonen. Men bare SE blir ferdig med ny FW til den så bør vel de fleste problemer være løst. Så om det er et dumt kjøp vet du ikke før du har testet den ut selv. (Ikke alle har problemer med den.) Men angrer du kjøpet så får du heller benytte deg av angreretten. Men om du åpner og bruker telefonen og den ikke har feil eller mangler ved seg så vet jeg ikke helt sikkert om du kan benytte deg av angreretten. Endret 12. februar 2008 av Panic Lenke til kommentar
hanzi6 Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 ja får vel bare bruke den og håpe på det beste da hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå