dagasc Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Som topic, hva trenger du i et mirc script? Jeg har holdt på en stund, år med mitt mirc script. Og jeg lurer på hva folk trenger i et script? Hva kunne DU tenke deg å ha i et script? Setter pris på ALL feedback, da jeg vil forsette å utvikle scriptet mitt med flere features! Jeg tar hver minste ting til vurdering. Endret 11. februar 2008 av Deep3D Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hva jeg trenger? Eneste er vel away systemet og scriptet som lager Sleep log til leselig format(se signatur) Neida, om jeg hadde lett etter et script hadde jeg sett etter et med: Enkel måte å forandre på looks (standard $timestamp <$nick> er ubrukelig ) Enkel måte å kicke/op'e etc en bruker (simpel dialog ftw.) Selvsagt Now Playing spammer =) Simpel Autojoin sak, selvsagt kan preform brukes men det er meh. Jo mindre og enklere det er, jo bedre. Lenke til kommentar
dagasc Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 Hva jeg trenger? Eneste er vel away systemet og scriptet som lager Sleep log til leselig format(se signatur) Neida, om jeg hadde lett etter et script hadde jeg sett etter et med: Enkel måte å forandre på looks (standard $timestamp <$nick> er ubrukelig ) Enkel måte å kicke/op'e etc en bruker (simpel dialog ftw.) Selvsagt Now Playing spammer =) Simpel Autojoin sak, selvsagt kan preform brukes men det er meh. Jo mindre og enklere det er, jo bedre. Har alt det, uten om sleep scriptet da. Om du har lyst, og andre last ned scriptet mitt på http://home.no/reactor/ se over/test det, og gi med feedback. Jobber på versjon 1.9. Og trenger feedback for å forbedre og komme med nye features som sakt tidligere. Og mitt "motto" eller hva man kan kalle det er simpelt, enkelt og greit. Lenke til kommentar
dagasc Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 bump. Ja, ingen som trenger noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå