Apathy Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Har et Epox8RDA+ med onboard lyd (ALC-650E AC97 Codec), RTL8201BL PHY lan (nForce2). Hvordan skal jeg få disse til å funke i RH8? Eventuelt hvor finner jeg oppgraderingspakker (jeg er ikke registrert hos RH network). Og hvordan skal jeg endre oppstartsloaderen til å kjøre Dos (W2Kpro) som standard i stedet for standard RH8? Jeg er RH newbie På forhånd takk for hjelpen Lenke til kommentar
McMort Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Har et Epox8RDA+ med onboard lyd (ALC-650E AC97 Codec), RTL8201BL PHY lan (nForce2). Hvordan skal jeg få disse til å funke i RH8? Eventuelt hvor finner jeg oppgraderingspakker (jeg er ikke registrert hos RH network). Du finner nForce-drivere til linux på nVidia sine websider http://www.nvidia.com, de fungerte i alle fall for meg. McMort Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 19. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2003 nå finner masinen nettverk, men ikke lyd..... Lenke til kommentar
power Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 nå finner masinen nettverk, men ikke lyd..... Prøv å søke (på google f.eks) etter hvem modul lydkortet bruker. Du kan evt titte på hjemmesiden til produsenten etter moduler. Men, det er ikke akkurat mange hardware produsenter som gidder å lage moduler til linux :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå