tc47 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 hei lurer på om dette spillet var noe bra, siden det er et av de eneste som man kan spille online coop på ps3! hvis noen har det eller har spilt, si ifra om spillet er noe bra siden jeg har lyst å spille online coop med en venn som har ps3, men vi finner ikke noe spill som kan det! hvis dere vet om annet spill som har online coop, si ifra! takk Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Testa demoen med en kamerat online. Var mildt sagt tragisk i mine øyne, men mulig jeg er bortskjemt etter Call of Duty 4. Jeg ville ha ventet på Rainbow Six Vegas 2, som kommer om ca. 1,5 måned. (Noe jeg skal). Edit: Army of Two kommer jo før Rainbow Six. Satset hardt på coop i det også. Endret 11. februar 2008 av Tharos. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 ok takk! da dropper jeg det, venter på army of two og rainbow six vegas 2! nice Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 jeg må bare understreke det Tharos. sa. Demoen av spillet var virkelig tragisk.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hadde spillt ca 6 timer COD4 før eg testet denne demoen..det var rett og slett fullstenig dassvare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå