Gå til innhold

Spill oppsett - Ca 12k.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg så også at hovedkortet støtter crossfire, mens man får 8800GT kort, noe som ikke heelt gir mening. Men det jeg skal fram til er at det dreper jo litt mulighetene til å oppgradere skjermkortet, i og med at vi da må kjøpe 2 nye kort, og ikke bare 1.

EDIT;

Vist man velger å kjøre crossfire da så klart.

Endret av Rattpjusker
Lenke til kommentar

Ja, det vet jeg.

But then again, har aldri bygget før, så er vel bare litt redd for å enten støte på ett helvete av problemer, eller svi av hele driten :blush: Men når sant skal sies, så har jeg fryyyktelig lyst til å bygge selv.

EDIT;

Forresten, vil ett GTX kunne være bedre enn 8800 GTS i SLi?

EDIT2;

Må gjerne redigere på oppsettene.

Endret av Rattpjusker
Lenke til kommentar

Det er ikke store forskjellen på GTX og GTS 512 i normale oppløsninger, er prisforskjellen svært liten så velger du GTX.

Men noe helt annet er at tråden er 9 sider lang, og du er egentlig ikke mye nærmere enn pc nå enn ved side 1....... :innocent:

Lenke til kommentar

Nei, vet det der : p

Sett på 200 inlegg per side, så virker det ikke så lame lengre :blush:

Vist det hjelper noe, så er det mer eller mindre planlagt bestilling av deler den dag idag, så dette er bare en slags.. siste innspurt.

Endret av Rattpjusker
Lenke til kommentar

Ellers så kan du jo bare bestille delene og sende dem 1 mail,om dem kan bygge den for deg.

Jeg gjorde det med Netshoposlo og fikk svar tilbake "Om du ønsker andre produkter enn de som er tilgjengelige i byggeren lar det seg gjøre.Du kan jo i grunn sette opp en bestilling med de komponentene du ønsker,og få teknikere til å bygge pcn for deg" For å få lagt til produksjon må du ringe oss 22803030

Prisen for produksjon med inst av windows er 370,+-

Så muligheten er sikkert på andre levrandører å.

Pluss att du får Garanti på hele pcn,selvfølgelig på deler å,men du slipper feilsøk på deler som du har satt sammen selv.Koster penger å sende inn egen montert pc for feilsøk.

Lykke til med pc kjøp !!!

Endret av MuertE-NAS
Lenke til kommentar

Velger å tro at det er brukbre kort da ? ^^

Og, CF, det går ann å slå av å på right ? Ettersom noen spill ikke er så glade i det osv. ?

Er 8800GT kortene bedre enn GTS ? o_O

Endret av Rattpjusker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...