lolvik Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 ja, er det som står i oppsettet Lenke til kommentar
Del1 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 noen spesiell grunn at du velger business versjonen? Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Har den fra før av på laptopen. Liker den. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Bare lurer på noe. Det har seg slik at jeg har en egen harddisk til musikk på den nåværende stasjonære maskinen. Den vil jeg gjerne beholde, og sette i den nye maskina, vil dette kunne bli problematisk ? Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Nei, det burde gå greit. Har i hvertfall gjort det selv både på den maskina jeg har nå pluss broder'n sin nye. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 http://www.netshop.no/aspx/cart/konfig.aspx?plid=98754# Vist dere ser under "Skjermkort" hvilken burde jeg velge der ? (vist jeg velger å kjøpe ferdig bygd fra nettshop) Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 8800GT´en som er valgt ser da grei ut, er mer usikker på om jeg ville gått for Foxconn X38A hovedkort - det har ord på seg for å ikke være helt på høyde med de andre - det stemmer også med omtale i diverse forum og tester. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Jeg så også at hovedkortet støtter crossfire, mens man får 8800GT kort, noe som ikke heelt gir mening. Men det jeg skal fram til er at det dreper jo litt mulighetene til å oppgradere skjermkortet, i og med at vi da må kjøpe 2 nye kort, og ikke bare 1. EDIT; Vist man velger å kjøre crossfire da så klart. Endret 18. mars 2008 av Rattpjusker Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg kjører to 3870 i mitt Gigabyte x38-dq6, det fungerer smertefritt (fra og med 8.3 driverene), men i ditt tilfelle ville jeg strukket meg til et 3870x2 hvis du har mulighet, kan jo altids kaste på et til senere Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Jaja, men nå snakker jeg om den fra nettshop. Der de kun har 8800 kortene, altså, kort som ikke støtter Crossfire, mens hovedkortet støtter Crossfire, og ikke sli.. eller noe sånt . Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Dette er de aktuelle maskinene å kjøpe å bygge selv : SLi. Crossfire. På Crossfire oppsettet har jeg valgt å bare kjøpe ett kort inntil videre. Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Men hvorfor må du ha ferdigbygget da? Det blir aldri optimalt sålenge du har så begrenset med komponenter å velge mellom. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Ja, det vet jeg. But then again, har aldri bygget før, så er vel bare litt redd for å enten støte på ett helvete av problemer, eller svi av hele driten Men når sant skal sies, så har jeg fryyyktelig lyst til å bygge selv. EDIT; Forresten, vil ett GTX kunne være bedre enn 8800 GTS i SLi? EDIT2; Må gjerne redigere på oppsettene. Endret 18. mars 2008 av Rattpjusker Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Det er ikke store forskjellen på GTX og GTS 512 i normale oppløsninger, er prisforskjellen svært liten så velger du GTX. Men noe helt annet er at tråden er 9 sider lang, og du er egentlig ikke mye nærmere enn pc nå enn ved side 1....... Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Nei, vet det der : p Sett på 200 inlegg per side, så virker det ikke så lame lengre Vist det hjelper noe, så er det mer eller mindre planlagt bestilling av deler den dag idag, så dette er bare en slags.. siste innspurt. Endret 18. mars 2008 av Rattpjusker Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Altså, det som gjelder nå, er det vi har holdt på med i 10 sider elns. nVidia eller Intel X38. Dette da for enn som aldri har bygd maskin før. PerUlv, jeg mente forresten om 1 stk GTX er bedre enn 2 stykk GTS 512. Lenke til kommentar
MuertE-NAS Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Ellers så kan du jo bare bestille delene og sende dem 1 mail,om dem kan bygge den for deg. Jeg gjorde det med Netshoposlo og fikk svar tilbake "Om du ønsker andre produkter enn de som er tilgjengelige i byggeren lar det seg gjøre.Du kan jo i grunn sette opp en bestilling med de komponentene du ønsker,og få teknikere til å bygge pcn for deg" For å få lagt til produksjon må du ringe oss 22803030 Prisen for produksjon med inst av windows er 370,+- Så muligheten er sikkert på andre levrandører å. Pluss att du får Garanti på hele pcn,selvfølgelig på deler å,men du slipper feilsøk på deler som du har satt sammen selv.Koster penger å sende inn egen montert pc for feilsøk. Lykke til med pc kjøp !!! Endret 18. mars 2008 av MuertE-NAS Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Noen som har noe erfaring med Sapphire Radeon HD 3870 512 MB ? Gjerne i CF. Endret 19. mars 2008 av Rattpjusker Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Velger å tro at det er brukbre kort da ? ^^ Og, CF, det går ann å slå av å på right ? Ettersom noen spill ikke er så glade i det osv. ? Er 8800GT kortene bedre enn GTS ? o_O Endret 19. mars 2008 av Rattpjusker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå