Gå til innhold

Spill oppsett - Ca 12k.

Anbefalte innlegg

Som sakt, klokking blir det vel neppe "mye" av hvertfall, siden jeg er 100% blank på det o:

Dog igjen, jeg tenke quad fordi den trossalt bare kosser ~500 kr mere enn 8400. Og grunnen til at jeg tok 6600 var fordi jeg har hørt mye snakk om den i det siste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du klarer som regel å dra en Q6600 G0 til 3.0-3.2ghz uten annet enn å øke FSB - det klarer alle, og med ett par poster her får du helt sikkert hjelp til å dra den opp i rundt 3.4-3.7 - forutsatt du har en bra kjøler da... Det er ingen heksekunst - det er først når du skal tyne ut de siste MHZ´ene den stakkars cpuen klarer det begynner å bli vanskelig.

Lenke til kommentar

Jeg har VX liggende på pulten her tilfeldigvis - det er en helt grei kjøler, ikke i toppklasse, det er en bra kjøler til Nforcebaserte kort, da den blåser rett ned og hjelper til å kjøle chipsettet, jeg liker IKKE festeanordningen, den bruker de samme pushpins som org. Intelkjøler - det begynner å bli litt spedt på en så stor og tung kjøler.

Thermalright Ultra 120 Extreme er den beste luftkjøleren i dag - med Noctua NH-U12F som god nr2, men disse blåser ikke ned på hovedkortet - null problem med Intelbaserte kort da men.

Lenke til kommentar

Nå synes jeg at jeg skal ha en premie, leste nettopp heile tråden.

Hadde jeg vore deg hadde jeg gått for Radeon kortet (husker ikke navnet).

Hatt et Crossfire hovudkort og gått for det kortet, kjørt crossfire når du får råd eller har behov for det.

Det er ingenting å si på Q6600, når jeg spiller COD4 ligger den ALDRI over 50grader. Jeg har aldri orket å overklokke q6600 for at det ikkje er behov for det. Det blir bare meir og meir som større Quad nå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...