Gå til innhold

Spill oppsett - Ca 12k.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikker på at det ikke er Asus P5N32-E SLI (herregud for noen navn!), altså 680i, du mener? Jeg vurderte nemlig SLI-HK da jeg bygde min PC, men slo fra meg tanken da jeg leste om alle problemene med 680i. Også er jeg såpass jålete at jeg gjerne ville ha et high-end kort, og da kom plutselig X38. Men 650-har jeg ikke lest noe særlig negativt om (men mulig jeg ikke har lett på de rette stedene).

Edit: Men slenger du på en kilde, så sier jeg takk for meg (også lærte jeg noe nytt i dag og ;) ). Min alternativ anbefaling er i innlegget over. Asus P5E er forresten et veldig godt X38-kort, kan jeg skrive under på.

Endret av Hugo_Hardnuts
Lenke til kommentar

Har altså lest en del reviews på nettet nå, og MSI-kortet scorer godt hos alle dem jeg har funnet. Vil anslå gjennomsnittscoren til 4 av 5, som jo absolutt er godkjent. Har forsøkt å finne ut om kortet har noen kjente problemer også, men finner ikke annet enn at overklokkingspotensiale ikke er helt på topp - noe som vel var som forventet.

Lenke til kommentar

Å gjøre det bra et par dager på en test er en ting... Husk at disse kortene er nye, Asus Striker Extreme, P5N-E SLI, P5N32 SLI og mange av de nå velkjente problematiske 650i/680i kortene fikk også bra reviews og mye hype i starten.

Og hovedkort som har en chipsettemp på rundt 60 idle kan de få ha for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...