PerUlv2 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Lån et vanlig tastatur da vel, er bare å skru på usb keyboard/mouse support i bios da. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 OCCT Code 1 hva er det? Fikk nemlig den kræsjen etter bare 16 sec : / Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Ikke peiling, står bare crashed de gangene jeg har sett den feile, jeg bruker Prime95 25.6 for å teste stabilitet. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 På hvilken måte kan jeg trygt tørke / suge støv i maskina ? Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg bruker trykkluft, det er genialt, du får kjøpt det på boks blant annet på Biltema hvis du ikke har en kompressor i nærheten. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Ett kjapt og kanskje litt dårlig formulert spørsmål ! Kan jeg dele inn en harddisk som det er noe på ? Altså.. "Låse av" f.eks 50gb på enn harddisk, som da er musikk ? For å så formatere de la oss de 50gb som er igjen som OSet ligger på for å reinstallere det ? Og, hvis det er ett installert programm på de 50gb man "låser", f.eks. ett spill, hvordan vil det da funke når OSet er reinstallert ? Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Ett kjapt og kanskje litt dårlig formulert spørsmål ! Kan jeg dele inn en harddisk som det er noe på ? Altså.. "Låse av" f.eks 50gb på enn harddisk, som da er musikk ? For å så formatere de la oss de 50gb som er igjen som OSet ligger på for å reinstallere det ? Og, hvis det er ett installert programm på de 50gb man "låser", f.eks. ett spill, hvordan vil det da funke når OSet er reinstallert ? Du skal fint kunne opprette en partisjon på en HDD ja, selvom det allerede er filer på den. Men du må ha ledig plass til å opprette den - dvs. at hvis du vil sette av 50GB til musikk, så er det nødt til å være ledig 50GB på HDDen. Det vil nok variere litt om programmene vil fungere eller ikke etter reinstall av OS, det er i hvertfall min erfaring. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Hva ble foresten den endelige handlelista? Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Uhm. Noe sånn tror jeg. Jeg fikk feil ram da... Jeg fikk 6400 og ikke 8500... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå