lolvik Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Reinstall hvada ? Windows ? Jeg mener, _alle_ filene på maskina åpnes i utorrent. Alt av oppstarts filer også. Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Reinstall Windows - helt ny frisk install. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Må jo være virus eller no. Får ikke avinstallert det heller.. Bah. Hvordan formaterer jeg hele maskina... ? Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Bare å starte opp med Windows CD/DVD og formatere der når skjermen hvor du skal velge hvor du skal installere kommer. Det er bare ett Antivirus som gjør jobben (uten å legge inn masse dritt som treiger ned pcen), og det er NOD32 ;-) Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 da trenger jeg tastatur med ledning gjør jeg ikke.. hm. Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Nei, ikke så lenge du har enabla usb mouse og usb keyboard i bios... Hvordan fikk du innstallert det første gangen da? Du har ikke flyttet over fra en annen maskin regner jeg med? Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Nope. Hadde tastatur med ledning Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Han nekter å boote fra cd... Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Deer gikk det. Så, jeg skal bare installere vista på nytt rettogslett ? jeg får ikke too da eller noe ? Og formteres den andre disken samtidig ? Jeg tok ut den ene disken. Vet det er enn viss sjangse for at det er virus på den. Men da får vi heller ta det da. Kjennr bare null lyst for å laste ned all musikken min på nyt -,- Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Da er i alle fall musikken din trygg ;-) Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Det er det viktigste ! ^^ Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Der har jeg fått fiksa alt igjen. Mne jeg har ennå ikke turt å kobla til den andre hardisken. Er ikke noen lur måte jeg kan skjekke om det er virus på den uten å koble den til denne maskina hvertfall ? .. Hm. Vi kjører på i gammel maskina ^^ der har jeg antivirus også så. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Ok. Det ble hakket for stress. I og med at de skrudd fast. Hvis jeg laster ned nytt antivirus. Skulle ønske jeg kunne skaffa NOD32, men det blir litt vanskelig. Uansett. Hvis jeg skaffer nytt antivirus, så kobler til hardisken. Vil jeg kunne klare å hindre at det sprer seg da.. ? Hvis det er virus på den da. Er jo ikke sikkert engang. Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Et bra Antivirus vil hindre evnt spredning ja, NOD32 er det billigste av de bra også, du kan jo hente ned en trial utgave av NOD32 (hvis det er?) eller f.eks Kaspersky, Bitdefender - IKKE AVG Free eller Avast gratis - de er ikke bra nok, og trenger "hjelp" av anti spy/adware programmer i tillegg. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Jeg skaffa meg Avira .. ? Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Har ingen erfaring med Avira, sikkert bra nok det. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 La merke til dette nå. CPUen har FSB på 1333, mens hovedkortet støttet 1600. Har det noe å si ? Det er ikke sånn at de burde matche ? Eller betyr det bare ganske enkelt at jeg kan bruke kraftigere prossessor og får max ut av det ? Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Hvor mye kjører du cpu på? Hvis du har overklokket så går den høyere enn 1333, f.eks en Q6600 som er en 1066mhz FSB CPU: Hvis du klokker den til 3.6ghz med default multiplier som er 9x, så blir det 9x400mhz, da er FSB på 1600mhz allerede (400x4) Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Har ikke rørt den. Så kjører på 3ghz. Har ennå ikke fått til å bruke trådløst tastatur i bios så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå