lolvik Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Fikk det til. Måtte bare starte installer med cd 2. Tenker installer filen er ødelagt på cd 1 eller noe i den duren. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Hvor viktig var det å oppdatere bios ? For jeg kan muuuuligens ha glemt å gjort det. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hvis PCen er stabil og du får klokket det du vil, så er det egentlig ikke noen vits å oppdatere BIOS. Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Men hovedkortet er nytt og har noen barnesykdommer, så det er greit å oppdatere - det er veldig enkelt med @bios Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Som dette ? Forresten. Jeg fant ut at jeg hadde lagret softwaren til skjermkortet mitt på feil harddisk, så uten å tenke meg om, så flytta jeg bare mappa(noe som så klart ikke funka.) Så nå har jeg avinstallert softwaren, Men når jeg prøver å installere den på nytt, så står det at det er fullført, men det blir aldri installert. Noen forslag ? Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 http://www.gigabyte.eu/Support/Motherboard...y&FileID=52 Hent ned drivercleaner http://downloads.guru3d.com/download.php?det=745 det kan fjerne driverene til skjermkortet skikkelig - husk å starte på nytt før du prøver å innstallere det på nytt. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Ja. Nå er det ikke driverne som er problemet da. Bare selve programmet. Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 ATI? catalyst control center altså? Drivercelaner tar det også, bare litt usikker på hvordan den gratis versjonen av drivercleaner funker med nyere drivere, jeg bruker alltid Drivercleaner.net (som er betal utgaven) før jeg legger inn nye drivere osv. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Ja. Catalyst control center. Jeg vil gjerne ha det tilbake nemlig. Ja, jeg sitter på laptopen nå. La meg aldri i natt, så skal hoppe i dusjen. Prøver drivercleaner etterpå. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Jeg har fått oppdatert bios nå. Men jeg klarer ikke å få fjerna driverne.. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Blir sittende fast her. Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Drivercleaner bruker ei stund - dessuten kan du prøve å kjøre den i sikkermodus Endret 6. april 2008 av PerUlv2 Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 f8 under boot right ? Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Kjør som admin, er det det samme som sikkerhetsmodus egentlig ? For jeg har trådløst tastatur, og det er det eneste jeg har. Så får ikke trykt f8 før windows er ferdig bootet : p Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Du kan prøve å kjøre som admin i "vanlig" Windows, men jeg mente safe mode (f8 under boot), du må skru på usb mouse og usb keyboard support i integrated peripherals i bios (mener jeg det er, har ikke maskina i nærheten - sitter ved mac´en) Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Jeg klikker. Jeg har fått reinstallert programmet. Men når jeg starter det starter ikke programmet. Jeg kan se den under prossesser på oppgave behandlingen, men jeg kan ikke bruke programmet..... Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Å flytte installerte programmer uten å avinstallere er som regel ingen god ide og ender svært ofte med reinstall - særlig med tanke på at det er en del av skjermdriverene (hører til driverpakka), spørs om det lukter reinstall av Windows. Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 PS! Du har selvsagt prøvd system restore og valgt et restore punkt før du gjorde tabben? Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 har fått det ordna nå, eller hadde. Jeg lasta ned utorrent. Nå åpner alle filene på maskina i utorrent. altså, alt er ødelagt. Åpner jeg ventrilo, "ventrilo.exe is not a torrent file" etc. Samme med wow, winamp, det jeg nettop satt å plagdes med. Tilogmed Avast. Hva fan gjør jeg nå ? Får jo forresten ikke avinstallert det heller. Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Reinstall - enkelt og greit, har nok noe med flytting fra disk til disk eller bytte av diskbokstav eller lignende, uansett er resultatet koas. Her kan du ikke skylde på maskina da ... he he Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå