Gå til innhold

Spill oppsett - Ca 12k.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som dette ?

Forresten. Jeg fant ut at jeg hadde lagret softwaren til skjermkortet mitt på feil harddisk, så uten å tenke meg om, så flytta jeg bare mappa(noe som så klart ikke funka.) Så nå har jeg avinstallert softwaren, Men når jeg prøver å installere den på nytt, så står det at det er fullført, men det blir aldri installert.

Noen forslag ?

Lenke til kommentar

ATI? catalyst control center altså? Drivercelaner tar det også, bare litt usikker på hvordan den gratis versjonen av drivercleaner funker med nyere drivere, jeg bruker alltid Drivercleaner.net (som er betal utgaven) før jeg legger inn nye drivere osv.

Lenke til kommentar

Du kan prøve å kjøre som admin i "vanlig" Windows, men jeg mente safe mode (f8 under boot), du må skru på usb mouse og usb keyboard support i integrated peripherals i bios (mener jeg det er, har ikke maskina i nærheten - sitter ved mac´en)

Lenke til kommentar

Å flytte installerte programmer uten å avinstallere er som regel ingen god ide og ender svært ofte med reinstall - særlig med tanke på at det er en del av skjermdriverene (hører til driverpakka), spørs om det lukter reinstall av Windows.

Lenke til kommentar

har fått det ordna nå,

eller hadde.

Jeg lasta ned utorrent. Nå åpner alle filene på maskina i utorrent.

altså, alt er ødelagt. Åpner jeg ventrilo, "ventrilo.exe is not a torrent file" etc. Samme med wow, winamp, det jeg nettop satt å plagdes med. Tilogmed Avast.

Hva fan gjør jeg nå ?

Får jo forresten ikke avinstallert det heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...