PerUlv2 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hvilken sata port har du koblet disken i? Du bør koble den i de gul/oransje (som hører til Intel ICH9R, er i alle fall det på X38´en) og ikke i de lilla (som hører til JMircron kontrolleren) Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Har installert drivere. Og den står i enn orange sata ja. Er ikke heelt sikker på hvordan. Men er SATA0, SATA1 eller SATA2. Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Det var pussig.. Er disken ny? Prøvd ny kabel? Prøvd å koble den til JMicron kontrolleren? - den trenger ingen drivere, men er treigere, greit til DVD-Brennere og testing. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Den er nok ikke ny nei, men den har funka senest i går, i enn anna maskin. Hm, får ta å prøva å sette den i enn anna port da. Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Du har sjekket om disken vises i Disk manager? Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Når jeg sitter som ett spørsmålstegn når du sier "Disk manager" så sier vel det sitt : / Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Control Panel - Administrative Tools - Computer Managment - Disk Manager Endret 3. april 2008 av PerUlv2 Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Jeg sitter nå å ser på "device manager" inne i windows. Og her vises alle 3 diskene : / japp, alle vises der. Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) I disk manager, står disken som Basic eller Dynamic? Hvis den står som dynamic må du trykke høyre mustast over den og velge "import foreign disk" (mener jeg å huske) Er den formatert a? Endret 3. april 2008 av PerUlv2 Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Jeg fikk denne opp. Hva gjør jeg ? Uhm. Bildet kom ikke fram. Derja. Endret 3. april 2008 av Rattpjusker Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Trykk OK du, disken er tom ja? Endret 3. april 2008 av PerUlv2 Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Dette er det som kommer opp. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 "Convert to dynamic disc" eller "Convert to GTP disc" ? Disken er forresten helt tom ja. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Noe gikk vist ikke helt etter planen: Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Du trenger ikk konvertere den - den er allerede gjenkjent, bare partisjoner og formater den du Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Takk, ser ut til å funke. Forresten. Har du noen forklaring på at når jeg prøver å installere wow(jaa, wow^^) med enn dvd stasjon jeg har brukt førå installere wow med. Så henger hele driten seg, før det så kommer det opp "no installation files were found". Har brukt cd'ene før. Og dvd lesern funka til å installere både HD driver og skjermkort drivere. Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Aner ikke, wow er ikke akkurat min sterke side Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Nei, var det jeg viste : D Men var verdt ett forsøk o; Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Mener å huske jeg har fått den feilmld når jeg installerte et spill der DVDen var blitt ripete. Er ikke mulig å laste ned en kopi av WOW fra nettet og installere siden spillet baserer seg på kontoer (og dermed antagelig ikke CD-key o.l.)? Men man trenger kanskje DVDen når man spiller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå