lolvik Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 På netshop.. Noen som har klart å skjønne hvordan vi kan se om enn vare er sendt eller ikke ? Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 Forresten. Jeg leser noen plasser at jeg må oppgradere bios for at prossessoren skal funke med hovedkortet, eller noe i den duren. Er det tilfelle ved kjøp av x48 hovedkort ? Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Nei det er ikke nødvendig med X48, kortet er såpass nytt at det støtter alle cpu´er på markedet i dag. Men hvis det finnes biosoppdateringer til kortet, er det ganske sikkert en god ide og oppdatere uansett. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Hm. Jeg leste en plass at når man setter sammen ny maskin, så burde man laste ned drivere, brenne dem på cd eller legge de på minne penn, før å så instalere. Er det nødvendig og brenne de på cd og alt det eller ? Går ikke ann å bare instalere ? Fortell meg om feilsøking Endret 21. mars 2008 av Rattpjusker Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Den viktigste driveren er Intel chipset og lan (nettverk), har du fått inn dem er det bare å laste ned resten. Hva mener du med feilsøking? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Når du bestiller pc-deler så følger deg med drivere på cd-er utenom. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 22. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2008 Den viktigste driveren er Intel chipset og lan (nettverk), har du fått inn dem er det bare å laste ned resten. Hva mener du med feilsøking? Og de driverne er på.. Cd ? Og ja, jeg vet at de bare er å laste ned. SÅ bare en anna plass her at en sa at man måtte brenne dem på cd først(?). Og feilsøking... Ikke spørr meg engang. Har bare sett det nevnt overalt. Så, måtte nesten spørre. Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Er vel greit å vente med feilsøking til det er noen feil å søke ;-) Driverene er på cd, men de er som regel gamle, så det lønner seg å oppdatere dem. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 22. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2008 Didn't think about that one De finner jeg vel på produsent nettsidene ? Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) https://prisguiden.no/product.php?p...=specifications Hvilken ram er det som går i den ? PC2-6400 eller PC2-8000 ? Fikk litt hetta akkurat nå >_> EDIT; For å gjøre det enklere: https://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=92492 eller https://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=97587 Endret 25. mars 2008 av Rattpjusker Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 All slags vanlig DDR2 PC4200 og raskere vil fungere fint, siden du sikkert skal overklokke en del er det greit å velge PC8000/8500, som f.eks Mushkin. Har du enda ikke fått bestilt deg pc? Innen du får bestemt så har Intel Nehalem kommet på markedet :!: Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Joo. Jeg har bestilt. Men så var rammen lit sein osv. Så ble jeg sittende å se på det der, så ble jeg litt stressa når jeg så at den som var 1000mhz var billigere enn den på 800. Så jeg ble nødt til å hendvende meg her igjen ^^ Men hvilken av disse burde jeg ta da ? Denne eller denne ? Er vel mer eller mindre det siste spørsmålet jeg har. Håper vi Endret 25. mars 2008 av Rattpjusker Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Noen som vet hvor mye plass vista tar ? Engelsk buisiness. Endret 26. mars 2008 av Rattpjusker Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Nå bare spørr jeg egentlig. Er det sånn at ett 3870X2 funker enkelt og greit som ett enkelt 3870 vist ett spill ikke støtter crossfire? Uten større problemer ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå