PerUlv2 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg er egentlig fornøyd så lenge ytelsen i wow er ok inntil jeg finner meg noe nytt å spille Noe jeg ikke ser en god grunn til at den ikke skulle være. Bygger du denne for wow!!!! Dattera mi spiller wow (ja jeg er så gammel....) med en HP Laptop med ATI Mobility Radeon 9200 relativt greit..... Litt overkillmaskin til wow kanskje.. he he.... Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg ler meg skakk. Nei, jeg bygger den til wow, intill videre Og for den del, grunnen til at jeg nevnte wow var at det er dt eneste maskinen jeg har nå kan engang drømme om å kjøre >_> Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 He he, oki, så du har en såpass råtten maskin nå ja - da blir det nok litt forskjell med den nye :!: Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 Japp, maskina mi er rompe :< Singlecore amd for the win eller hur. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 Da har jeg fått klarsignal på denne . Får jeg det her også da eller ? ^^ Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 Forresten, betales slike ting som det her, med giro ? Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 Har jeg bare missforstått, eller lever ikke Amentio til privat personer ? >_> Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Det er som regel postoppkrav eller VISA på de fleste webshopper Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 Bah, det var ett rent helvete å prøve å få ting til å endre opp på så få butikker som mulig : p Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Vil denne takle Unreal Tournament 3 btw ? Eller AoC O; Endret 19. mars 2008 av Rattpjusker Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 Maskin er bestilt. Spørsmål: (Had to come ey ?) Hvilket raid oppsett ville dere gått for ? Jeg har nå kjøpt enn HD på 10 000 RPM for windows (hovedsaklig hvertfall) Også har jeg kjøpt enn på 500gb for spil etc. Pluss, at jeg har fra før av, enn hundre og noe gb harddisk med bare musikk på. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 Hvor kan jeg få kjøpt sånn antistatisk lenke ? Og, er det bare å klipse den fast i kabinettet eller ? Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 UT3 vil i alle fall gå helt greit, det går som en drøm med ett 3870 også (det meste gjør egentlig det), regner med de fleste andre spill vil gå bra også - med unntak av Crysis da som ikke går spesielt bra på noe da, men så er egentlig Crysis bare en hundebæsj pakket inn i glanspapir. Antistatisl lenke behøver du ikke, du kan "lade deg" ut ved å ta godt tak i ramma på den gamle pcen din med kontakta i (behøver ikke være slått på), unngå å røre kontaktpunkter på ram og kort osv og ikke minst unngå å stå på teppegulv så går det bra. Skal du kjøre raid må du ha to eller flere like (eller tilnærmet like til nød) harddisker. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 Åh, det med raid var jeg ikke klar over faktisk. Jaja, da blir vel ingenting da Crysis er som du sier, hundebæsj pakka inn i glanspapir. Så den kunne jeg ikke brydd meg mindre om. Men men. Deler er bestilt fra butikkene Netshop, Amentio og DVD-en fra Direkteshop. Skulle bestille prossessor fra Amentio, men så fant jeg ut at den kommer ikke på lager før i april, så jeg tok den heller bare ifra netshop. Hvor lang leveringstid kan jeg forvente tror du ? Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Vanskelig å si - Netshop er raske hvis varen er på lager - Amentio har jeg ikke brukt. Glad for å se at det er flere som har gjennomskuet Crysis - makan til opphypet skrot skal man lete lenge etter, virker som om utviklerne fant ut at de hadde glemt selve spillet blant alle glansbildene et par dager før de skulle gi det ut. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 Hm. Blir kanskje noe anna nå i påska da. Bah, ble plaget med betalinga på amentio, jaja, ordnes vel snart;) Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Noen som kan utdype dette med feilsøking ? takk på forhånd. Til den grad hva det går ut på, hvordan jeg gjør det, hvor lang tid det tar o.l. Endret 20. mars 2008 av Rattpjusker Lenke til kommentar
Sandland Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Bestilte selv akkurat ei mus å noe på amentio.no Du fyller bare opp handlevognen å gå til kasse.. der lager du brukeren.. Du kan velge mellom visa å Forhåndsbetaling.. De var veldig raske med å sende. anbefaler å bestille der Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 Har det. Bare syns jeg må vente på skjermkort som ikke var på lager : / Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå