Gå til innhold

Spill oppsett - Ca 12k.

Anbefalte innlegg

Jeg kjører de i cf ja, og det funker bra nå, blir bedre og bedre for hver driver, begynte å fungere delvis i 8.1, bedre med 8.2 og med 8.3 fungerer det bra - vil bare bli bedre.

Og ja, det er bare å krysse av og på i driverene, behøver ikke restart - jeg har ikke behov for å slå det av etter 8.3 driverene kom.

8800GTS 512 er litt bedre enn 8800GT - de "gamle" GTS 320/640 er dårligere

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fy faen. Å velge skjermkort er noe drit : p

Nå er vi vist oppe i 3 oppsett igjen : p Bah, jeg tror aldri det blir ny maskin på meg -__-

Nvidia

Intel X30

Gjennstår vel eeeegentlig bare å finne ut om jeg skal ha SLi / CF eller ikke. Og omså. Hvilken, og med hvilke kort...

Jeg har tenkt på 3870X2 Men der fant jeg ut at det var kanskje ikke så god en ide, i og med at de er konstant crossfire, og noen spill ikke er så glade i det. Derav wow, som det går mye i for tiden :p

Jeg har vurdert GTS/GT, men der går det jo dette om Nvidia sitt chipset.

Jeg har også sett på bare GTX på ett X38 hovedkort.

Og nå kom 3870 i Crossfire pp X38 på banen også.. Hm,

Jeg gir opp. :p

Lenke til kommentar

3870x2 i crossfire vil bare bli bedre og bedre, ATI gjør som sagt store fremskritt for hver driver - som med ATI kommer hver måned.

Skal du ha Nvidia, så for guds skyld vent på 790i som blir noe helt annet enn - unnskyld meg - det forbaska skrotet de lurer på oss nå, MEN! 790i er kun DDR3 basert, så det blir dyrt.

Lenke til kommentar

Trenger du egentlig lydkort? ALC889A codec´en som sitter i Gigabyte kortet er bra, jeg kastet ut mitt X-FI, greit å slippe Creative´s crappy drivere.

Oppsettet ditt ser bra ut det, skulle bli bra flyt i kabinettet sålenge du holder det ryddig.

Lenke til kommentar

Tenker vi går for denne da Med mindre noe drastisk skjer.

Jeg er egentlig fornøyd så lenge ytelsen i wow er ok inntil jeg finner meg noe nytt å spille :p Noe jeg ikke ser en god grunn til at den ikke skulle være.

Jeg går ut fra at dette drar det meste inntil videre ? Jeg tenker ikke grysis på full juling da men.

Endret av Rattpjusker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...