h4lv0rs3n Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hei, jeg har akkurat kjøpt meg XFX GeForce 8800GT 512MB. jeg får ikke installert driver på vistaen min. Når jeg enten setter inn CD-en eller laster ned så står det : The VGA detected seems not XFX's product. Please go to www.nvidia.com to get the driver for the other NVIDIA VGA. ____ Noen som kan hjelpe? hva kan jeg gjøre for å fikse dette? trenger driver. ... Når jeg laster ned driveren står det : The NVIDIA Setup program could not locate any drivers that are compatible with your current hardware. Setup will now exit. Hva er det som skjer? Lenke til kommentar
genesis Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Kan det være så enkelt som at du har vista 64bit og prøver å installere en 32bit driver? Endret 6. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Prøv en av disse driverne. Jeg har testet den 171.16 og den fungerte veldig bra. Eller gå til XFX og last ned fra de. Jeg har også fått opp den meldingen du får, men både den 171.16 og driverne på XFX-siden løste problemet. Genesis; Nei Da får man opp en annen feilmelding som går direkte på 32bit vs 64bit. Har som sagt fått samme meldingen selv, så det er vel noe småbugs Endret 10. februar 2008 av cheeba Lenke til kommentar
h4lv0rs3n Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 det funket ikke. er det en mulighet å re-boote hele maskinen min? å begynne alt fra start? Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Alt fra start vil vel ikke si innstallere ALT på nytt? For det trenger du ikke altså Avinnstaller alt av drivere du har lagt inn og prøv på nytt. De driverne jeg linket til skal fungere. Fant du riktig på XFX-siden forresten? Bruk serienummer eller varenummer så kommer du til rett driver. Lenke til kommentar
h4lv0rs3n Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Jeg vet ikke helt hva det kalles det jeg har gjort nå 2 ganger. Det eneste jeg vet er at jeg har "2" Windows.Old mapper i C\: disken min. Jeg skal prøve å slette alt av drivere nå. EDIT: Ingen ting hjalp. får ikke til å installere driverene til XFX kortet mitt.. ikke fra www.xfx.com eller fra Driver CD som følger med. Jeg gjør meg klar for å bli kvitt alt sammen. Jeg vil formatere! Endret 11. februar 2008 av h4lv0rs3n Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Som sagt så er du ikke den første som får den feilmeldingen, og en formatering skal ikke være nødvending. Men det kan jo være sunt å få ryddet opp litt av og til uansett, hvis du bestemmer deg for å gå så langt Er ikke hjemme nå så jeg får ikke gitt deg skikkelig "guide" på hvordan jeg gjorde det. Men se om denne driveren hjelper da. Det er også noe ang INF-filen, men det slapp jeg å begynne å rote noe med. Jeg lette etter flere driver og de jeg allerede har nevnt fungerte bra hos meg. Lenke til kommentar
h4lv0rs3n Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 orker ikke prøve. blir nok mest sannsynelig formatering i morgo:D Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Det kan være nyttig av og til det Men bare så du er forberedt på det; du skal ikke se bort ifra at du får samme problemet etter at du har formatert. Bare så du ikke tror du har gjort noe riv ruskende galt underveis i formateringen Men det skal nok løse seg etter hvert. Hva slags maskinvare har du ellers forresten? Ikke at det har noe med problemet å gjøre altså, bare for nysgjerrighetens skyld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå