ekwathne Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg er ute etter en aluminiumskoffert. Jeg skal bygge pcen min inn i en slik koffert men har til nå bare funnet kofferter som er for små, både biltema og clas ohlson sine er for små. Så er det noen som kan hjelpe meg med å finne butikker som selger alu kofferter på nettet? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 På denne siden finner du mange størrelser: http://www.zarges.no/index.php?cat=36164 Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 Tenkte helst på noe billigere ala biltema pris. Betaler ikke flere tusen for en slik koffert. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) EDIT: Leste visst ikke førsteinnlegg godt nok. Endret 11. februar 2008 av 2mmy91 Lenke til kommentar
PerB Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Clas ohlson De hadde ihertfall det forrige gang jeg var der. Nå er det ikke denne type koffert trådstarter leter etter. Han skal bygge PC inn i kofferten - og de verktøykofferter bl. Biltema har er for liten. Det vil i praksis si at alle billigkofferter er ute av bildet (standard størrelse) og bare spesiallagete er igjen. Og de koster - grunnet lavt produksjonsvolum. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Jeg fikk en ganskee fet alumiumskoffert av fatters til jul, og den var kjøpt på Europris. Såpass tynne plater at det fint går ann å kutte i de og nøkkellås. Hvis ikke du finner noe der så har du jo alltids Clas Ohlson og Teknikmagasinet. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg fikk en ganskee fet alumiumskoffert av fatters til jul, og den var kjøpt på Europris. Såpass tynne plater at det fint går ann å kutte i de og nøkkellås. Hvis ikke du finner noe der så har du jo alltids Clas Ohlson og Teknikmagasinet. Nårtid starta du å være aktiv i denne delen av forumet igjen? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Med den posten! =P Ettersom det står at jeg har vært mest aktiv i Case-mods forumet med 2077 innlegg / 27% av dette medlemmets aktive innlegg så er det vel i grunnen greit at jeg tok en pause. Beklager OT! Har trådstarter funnet seg en alu-koffert? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Har nok ikke det. Pappa skulle se om han kunne skaffe på/via jobben da de hadde slike der. Sak løst og tråd kan stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå