Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

blør på penishodet

Gjest Guest_gutt_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_gutt_*

hei var litt uheldig da jeg ble sugd så jeg har litt blod skorper eeller no på penishodet :p er vell ikke no farlig det? gjør ikke sånn heftig vondt eller no heller..men kjenner jo at den er litt sliten:P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei var litt uheldig da jeg ble sugd så jeg har litt blod skorper eeller no på penishodet :p er vell ikke no farlig det? gjør ikke sånn heftig vondt eller no heller..men kjenner jo at den er litt sliten:P

Smør an inn med salven ZON, da trenger du ikke å behandle hele kroppen...

Lenke til kommentar
Som kris sier, smør den inn med litt whitesprit. Det dreper eventuelt alle tredje parts bakterier og renser "såret".

For seint å gjøre det nå. Desinfisering må jo skje før det blir en skurv(blodet koagulerer). Kan ikke tenke meg at det er noe farligere enn å få sår enn andre steder på kroppen. Det er dog en viss risiko for infeksjoner pga. at du ble sugd fordi det fins mange bakterier i munnhulen som kan komme i såret. Oppsøk lege dersom det blir verre.

Lenke til kommentar

Smør an inn med salven ZON, da trenger du ikke å behandle hele kroppen...

zon er eller skal tas fra markedet... var visst avhengighetskapende... og folk misbrukte det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...