Gjest Guest_gutt_* Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 hei var litt uheldig da jeg ble sugd så jeg har litt blod skorper eeller no på penishodet er vell ikke no farlig det? gjør ikke sånn heftig vondt eller no heller..men kjenner jo at den er litt sliten:P Lenke til kommentar
Gjest Guest_Guest_gutt_*_* Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 nope Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Lenge siden det skjedde? Blør det enda? Høres ikke så veldig godt ut. Lenke til kommentar
kris45 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Lenge siden det skjedde?Blør det enda? Høres ikke så veldig godt ut. Smør inn med noe olje eller white sprit Lenke til kommentar
russlebiff Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Som kris sier, smør den inn med litt whitesprit. Det dreper eventuelt alle tredje parts bakterier og renser "såret". Endret 11. februar 2008 av russlebiff Lenke til kommentar
kris45 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 hei var litt uheldig da jeg ble sugd så jeg har litt blod skorper eeller no på penishodet er vell ikke no farlig det? gjør ikke sånn heftig vondt eller no heller..men kjenner jo at den er litt sliten:P Smør an inn med salven ZON, da trenger du ikke å behandle hele kroppen... Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Tråden flyttes til Helse-kategorien på grunnlag av denne kunngjøringen. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Som kris sier, smør den inn med litt whitesprit. Det dreper eventuelt alle tredje parts bakterier og renser "såret". For seint å gjøre det nå. Desinfisering må jo skje før det blir en skurv(blodet koagulerer). Kan ikke tenke meg at det er noe farligere enn å få sår enn andre steder på kroppen. Det er dog en viss risiko for infeksjoner pga. at du ble sugd fordi det fins mange bakterier i munnhulen som kan komme i såret. Oppsøk lege dersom det blir verre. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 whitesprit på penishode? I all verdens land og rike! Lenke til kommentar
ariell Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Er sikkert bare strengen som har fått en rift, har opplevd at dette skjedde med typen en gang. Bare vær litt forsiktig med sex i nærmeste fremtid så gror det av seg selv.. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 hei var litt uheldig da jeg ble sugd så jeg har litt blod skorper eeller no på penishodet er vell ikke no farlig det? gjør ikke sånn heftig vondt eller no heller..men kjenner jo at den er litt sliten:P Smør an inn med salven ZON, da trenger du ikke å behandle hele kroppen... zon er eller skal tas fra markedet... var visst avhengighetskapende... og folk misbrukte det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå