Gå til innhold

Audi Sport Quattro Kabinett blir til!

Anbefalte innlegg

Kanskje ikke så mange har hørt om audi sport quattro?

Vel dette er da en verdenkjent ''rallybil'' fra 80'tallet.

Det er forsåvidt fra Gruppe B rally. På 80' tallet ble det laget en ny gruppe med rally biler kalt gruppe B, denne gruppen var for de aller værste bilene.

rally bilene skulle ha en produskjonsbil til vanlig privat bruk som var ''lik'' til selve rally typen av bilen. det skulle bli lagd minst 200 av hver personbil.........

hvartfall så ble det laget 214 sportquattro'er og 214 (eller 213 husker ikke helt) er jo ikke akkuratt mange.

Jeg hadde da tenkt og lage en sport quattro mod =D.

sånn jeg hadde tenkt og gjøre det var og lage en ramme og bruke panser'et som toppen av kabinettet.

jeg har en skisse på paint men er ikke akkuratt så god på 3D bilder, blir bare forbanna hver gang jeg prøver fordi jeg ikke får det til :tease:

Jeg lurte på om noen kunne lage en sånt bilde til meg, hørt at nitrob på forumet her er god. men det kan vi ta over PM eller helst e-post.

sleve rammen blir i treverk, men sier ikke så mye mer så kan det bli en liten overraskelse :new_woot:

Takker på forhånd for eventuell hjelp =D.

begynner sannsyneligvis i morgen 11.02.08 :D

har ingen hardware så hvis noen har noe, ta kontakt :D

kommer noen nye ''bedre'' tegninger på paint :thumbup:

kommentar tråd her: sport quattro kommentar logg

Hilsen Snagga =)

Endret av Snagga
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I dag har jeg fått begynt =D, etter mye jobbing så har jeg fått laget ramma og litt div inni.

Jeg fikk ikke tatt så mange bilder og heller ikke noen særlig bra noen fordi mobilen gikk tom for strøm og jeg fant ikke kameraet =\.

I morra skal jeg få fatt på kamraet og det skal nok være fullladet =P.

så bilder får det bli i morgen dessverre.

håper på neon kommentarer =D

hilsen Snagga =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...