Gå til innhold

Et bra multiplayer spill til ps3 som ikke er fps eller sport?

abbflex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet om et bra two player-spiller (på samme konsoll)? Er ikke så glad i FPS så vil gjerne ha no annet vi kan spille.

alle tips mottas med takk.

Kan anbefale Lego Star Wars - The Complete Saga

Utrolig simpelt og veldig underholdende selv for gamle gutter, men du bør nok ikke misslike star wars. Du kan jo ta en titt på spillet på gametrailers.com dersom det kunne være aktuelt "gametrailers.com video anmeldelse av spillet"

Lenke til kommentar
Noen som vet om et bra two player-spiller (på samme konsoll)? Er ikke så glad i FPS så vil gjerne ha no annet vi kan spille.

alle tips mottas med takk.

Kan anbefale Lego Star Wars - The Complete Saga

En stemme til til Star Wars.

I tillegg er simpsons et bra multiplayer.

Av spill som er tilgjengelig på psn får pixeljunk-spillene gode kritikker, men de har jeg ikke prøvd.

Lenke til kommentar

Tekken 5 er bra, buttonmashing for nåken og frenetisk jugglingcombos for andre. ;)

Synes puzzle-spelet på PSN (PS3) var bra, testet kun demoen men om det er multiplayer der kan det være ein liten vinner?

Ellers, om du kunne tenke deg eit PS2-spel anbefaler eg Mashed Fully Loaded. Svinbra kjørespel i Micro Machines-stil, mange timers moro.

Lenke til kommentar

Uten selv å ha prøvd spillet ser Marvel Ultimate Alliance ut til å være et spill som kan passe. Man kan spille med alt fra 1 til 4 personer samtidig på 1 konsoll, om jeg har skjønt korrekt.

Er det noen andre som har førstehåndserfaring med spillet? Vurderer faktisk selv å gå til anskaffelse av dette (var ikke så ille Pris på det heller). Forøvrig bra med et marvel spill som ikke baserer seg på en film, for de spillene er som regle elendige. Her er en link med omtale av spillet

Hva gjelder PSN spill så hiver jeg meg også på og anbefaler Pixeljunk Monsters. Her kan man spille 2 samtidig på 1 konsoll, men i motsetning til Lego Star Wars går man mye fortere lei dette spillet. Det kan vel beksrives som et noe mer avansert tower defence spill en de man finner på f.eks. 123spill.no.

Lenke til kommentar

Stemmer på Tekken 5 med Online.

Tekken har alltid vært det beste 2player spill syns jeg.

Det kommer i sommer tider et spill som jeg er veldig spent på, nemlig Littlebigplanet som ser utrolig morsomt å lage baner sammen på. Anbefaler at du går inn på www.gametrailer.com og søker på littlebigplanet vis du ikke har fått med deg hva det er.

Lenke til kommentar
Marvel Ultimate Alliance, er det noen som kan gi feedback på om det her er et bra greit spill? Vurderer dette spillet selv, spesielt for å spille sammen med en kompiss.

MUA var dårlig, kjedelig og einsformig..

Vil mye heller anbefale Untold Legends dersom du er ute etter multiplayer i den stilen.

UL ble spillt mye mere av meg og min kamerat enn MUA, da vi ble raskt enige om at MUA var noe dritt.

Veldig greit system med å gjennoplive din medspiller o.l. i UL, og hvordan player 2 kan gå bort fra spillet, og komme inn igjen i spillet en stund etter du har spillt videre og slikt. :)

Lenke til kommentar

Med 4 spillere er Marvel: Ultimate Alliance ganske så underholdende. Historien er bedre enn forventet, og det er et svært bibliotek av spillbare figurer å velge mellom. Største minuset jeg klarer å komme på er frameraten(!). Etter min erfaring er det bedre enn Untold Legends.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...