gapps3 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Har bestilt en god del blu-ray filmer fra de uten noe problemer .. Men hvis jeg bestiller noe spill eller annet til ps3 så får jeg ikke sendt igjennom best. ? Noen som vet grunnen til dette ? Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Amazon er vel ganske tilbakeholden på å sende andre ting enn bøker og filmer utenfor landegrensene (USA og UK, tror jeg). Lenke til kommentar
Roug Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Amazon er vel ganske tilbakeholden på å sende andre ting enn bøker og filmer utenfor landegrensene (USA og UK, tror jeg). Fikk sendt en PS3 fra england til norge fra amazon Lenke til kommentar
Zapking Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Anbefaler deg å bruke denne siden: Ebay Lenke til kommentar
gapps3 Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Amazon er vel ganske tilbakeholden på å sende andre ting enn bøker og filmer utenfor landegrensene (USA og UK, tror jeg). Fikk sendt en PS3 fra england til norge fra amazon Prøvde nå og det gikk !! takker .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå